قتل مرد ثروتمند با آبمیوه مسموم

موبنا – ِدر این پرونده که از جرایم قتل، آدم ربایی و سرقت پر شده است، فاطمه، زن ٥٠ ساله متهم است که با نقشه شوهرش، مردان ثروتمند را فریب می‌داد و پس از سوار شدن در خودرو، در فرصتی مناسب با خوراندن آبمیوه مسموم، آنها را بیهوش می‌کرد تا شوهرش – متهم ردیف دوم …

موبنا – ِدر این پرونده که از جرایم قتل، آدم ربایی و سرقت پر شده است، فاطمه، زن ٥٠ ساله متهم است که با نقشه شوهرش، مردان ثروتمند را فریب می‌داد و پس از سوار شدن در خودرو، در فرصتی مناسب با خوراندن آبمیوه مسموم، آنها را بیهوش می‌کرد تا شوهرش – متهم ردیف دوم – بتواند سوار خودرو شود. آنها با همکاری هم، دست و پای طعمه‌ها را می‌بستند، به زیر زمین خانه شان می‌بردند، دو روز در آنجا نگهداری می‌کردند و وقتی کار فروش خودرو تمام می‌شد، آنها را در خیابان‌های متروک رها می‌کردند. متهمان اما در آخرین سرقت خود، آنقدر به مالباخته آبمیوه مسموم خوراندند که منجر به مرگش شد.

پلیس پایتخت علاوه بر این زن و شوهر، پسر آنها را نیز به جرم همکاری در سرقت‌ها دستگیر کرد و هر سه آنها را پس از تکمیل مراحل بازجویی، به مراجع قضایی تحویل داد. صبح دیروز، جلسه رسیدگی به پرونده متهمان در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی مقدم زهرا برگزار شد. در ابتدای جلسه، پسر مقتول خواستار قصاص متهمان شد. پس از او متهم ردیف اول، فاطمه پشت جایگاه ایستاد.

او گفت: «سرقت‌ها به پیشنهاد بابک انجام می‌شد. او مردان ثروتمند را شناسایی می‌کرد و از من می‌خواست با آنها قرار ملاقات بگذارم و در فرصت مناسب آبمیوه‌ای مسموم به خوردشان بدهم.

 منبع: جام نیوز 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا