موسس فورچان به گوگل پیوست

موبنا – به گزارش تک کرانچ، کریس پول با نام مستعار Moot در سن ۱۵ سالگی شبکه اجتماعی ۴chan را به راه انداخت و پس از گذشت ۱۲ سال تعداد کاربران این شبکه اجتماعی به ۲۰ میلیون نفر رسیده است که عمدتا عکس هایی را با موضوعات مختلف به اشتراک می گذارند. البته این شبکه …

موبنا – به گزارش تک کرانچ، کریس پول با نام مستعار Moot در سن ۱۵ سالگی شبکه اجتماعی ۴chan را به راه انداخت و پس از گذشت ۱۲ سال تعداد کاربران این شبکه اجتماعی به ۲۰ میلیون نفر رسیده است که عمدتا عکس هایی را با موضوعات مختلف به اشتراک می گذارند.

البته این شبکه اجتماعی به علت به اشتراک گذاری برخی عکس ها و مطالب هک شده مربوط به اشخاص مشهور هم خبرساز بوده و دردسرساز هم شده است.

پس از پایان یافتن بودجه ای که در اختیار کریس پول بود، وی سال گذشته از مدیریت ۴chan کنار کشید و بعد از مدتی آن را فروخت. وی طی این مدت در حوزه های مختلف مربوط به اینترنت و شبکه های اجتماعی فعالیت کرده است.

قرار است وی زیر نظر برادلی هوروویتز، مسئول واحد پخش ویدیویی آنلاین، عکس و به اشتراک گذاری گوگل کار کند. برخی منابع می گویند وی فعالیت خود را از یک هفته قبل آغاز کرده است. کریس پول چندی قبل با نگارش مطلبی هوش، اشتیاق و دانش گوگل برای کمک به افراد با استعداد به منظور غلبه برای مشکلات مهم و جالب دنیا را ستوده بود.

احتمال می رود وی علاوه بر فعالیت برای ارتقای شبکه اجتماعی گوگل به منظور افزایش امکانات سرویس عکس گوگل موسوم به Google Photos هم اقدام کند.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا