قالیباف: دو طبقه شدن همت بعید است

محمدباقر قالیباف در حاشیه افتتاح فاز دوم دریاچه خلیج فارس افزود: با افتتاح این بخش از دریاچه خلیج فارس قطعا در ایام نوروز این مجموعه مورد استقبال گسترده شهروندان و میهمانان شهر تهران قرار خواهد گرفت. وی افزود: با افتتاح ضلع جنوبی دریاچه در قالب فاز سوم همزمان با افتتاح تونل حکیم و ادامه این …

محمدباقر قالیباف در حاشیه افتتاح فاز دوم دریاچه خلیج فارس افزود: با افتتاح این بخش از دریاچه خلیج فارس قطعا در ایام نوروز این مجموعه مورد استقبال گسترده شهروندان و میهمانان شهر تهران قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با افتتاح ضلع جنوبی دریاچه در قالب فاز سوم همزمان با افتتاح تونل حکیم و ادامه این بزرگراه به طول ۱۰ کیلومتر جاده‌ی قدیم و مخصوص کرج به بزرگراه حکیم متصل خواهند شد.

شهر تهران درباره روند ساخت و سازها در منطقه ۲۲ تهران تاکید کرد:‌ طرح تفصیلی ویژه این منطقه به زودی در کمیسیون ماده ۵ به تصویب می‌رسد و ادامه روند ساخت و سازها بر اساس این طرح انجام خواهد شد. در افق ۱۴۰۴ برای این منطقه جمعیت بیش از ۷۰۰ هزار نفر در پیش‌بینی شده است.

وی درباره ایجاد اردوگاه شهید میرحسینی برای اسکان‌های نوروزی نیز گفت: این اردوگاه در منطقه ۲۲ برای پذیرایی از مسافران نوروزی تجهیز شده است.

قالیباف توسعه اماکن تفرجگاهی در منطقه ۲۲ را مهمترین موضوع قابل پیگیری در منطقه عنوان کرد و افزود: از این پس سیاست‌ها در این منطقه به سمت اجاره‌ مکان‌های تفرجگاهی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا