مردی که مغز هم خانه اش را خورد

موبنا – «دیوید آلن چایین متهم است ۴۸ سال پیش دوست و هم‌اتاقی‌اش «دونالد لیمینگ» را بر سر اختلافات شخصی در آپارتمان مشترکشان در اوهایو به قتل رسانده و مغز او را خورده است. گرچه این تبهکار در جریان محاکمه بارها این دوئل را توافقی اعلام کرده و حتی خوردن مغز مقتول را براساس شرایط …

موبنا – «دیوید آلن چایین متهم است ۴۸ سال پیش دوست و هم‌اتاقی‌اش «دونالد لیمینگ» را بر سر اختلافات شخصی در آپارتمان مشترکشان در اوهایو به قتل رسانده و مغز او را خورده است.

گرچه این تبهکار در جریان محاکمه بارها این دوئل را توافقی اعلام کرده و حتی خوردن مغز مقتول را براساس شرایط توافقی طرفین دانسته است اما دادگاه امریکا با توجه به نوع قتل و خشونت حاصل از آن، این متهم را به حبس ابد محکوم کرد.

در حکم چایین، بندی وجود دارد که او را در صورت صلاحدید دادگاه مشمول عفو می‌کند که این حکم در مدت ۴۸ سال گذشته از محکومیت متهم ۵ بار به بن‌بست خورده است.

دادگاه معتقد است با توجه به شکل جنایت و انگیزه آن همچنان بازگشت این زندانی به جامعه خطرناک است. لیمینگ مقتول این حادثه در دوئل با «چایین» از ناحیه چشم هدف گلوله قرار گرفت و جان باخت.

 منبع: ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا