با شبکه کابلی خداحافظی کنید

موبنا – یکی از معایبی که شبکه کابلی برای کاربر ایجاد می کند، ثابت بودن دستگاه های متصل به شبکه و مشکلات نگه داری فیزیکی آن است. هزینه های رک، روترهای کابلی با تعداد پورت محدود، عیب یابی، کابل کشی و مصرف انرژی، جزء جدانشدنی شبکه های کابلی بودند. امروزه با پیشرفت فناوری در زمینه …

موبنا – یکی از معایبی که شبکه کابلی برای کاربر ایجاد می کند، ثابت بودن دستگاه های متصل به شبکه و مشکلات نگه داری فیزیکی آن است. هزینه های رک، روترهای کابلی با تعداد پورت محدود، عیب یابی، کابل کشی و مصرف انرژی، جزء جدانشدنی شبکه های کابلی بودند.
سخت افزار
امروزه با پیشرفت فناوری در زمینه شبکه، کافی است یک روتر بی سیم قدرتمند تهیه کرده و سیستم ها را با راهکار های بی سیم به شبکه متصل کنیم و از دردسرها و هزینه های نسل قدیمی شبکه رهایی پیدا کنیم!
USB-N10 NANO، کوچکترین دانگل Wi-Fi
USB-N10 NANO یکی از ساده ترین راهکار های استفاده از شبکه Wi-Fi و خلاص شدن از شبکه کابلی است. این دانگل بسیار کوچک، به سادگی می تواند تمامی نیاز های یک سیستم را در محیط شبکه خانگی رفع کند. این مدل بسیار کوچک با ۲۵ درصد پوشش بیشتر، آزادی عمل بیشتری را با کمترین هزینه میسر می سازد. این محصول بهترین پیشنهاد برای اتصال کامپیوترهای ثابت به شبکه و اینترنت در مصارف خانگی یا ادارات کوچک به شمار می آید.
سخت افزار 3
USB-AC51، دانگل دو بانده با اندازه یک بند انگشت
از مزایای دو باند برای مصارف خانگی، هدایت بهتر بسته های شبکه و نرخ انتقال بیشتر نسبت به حالت تک بانده است. به طور مثال ارسال و دریافت ایمیل را از طریق باند ۲.۴ گیگاهرتز انجام دهید و به صورت همزمان بازی های شبکه ای را از طریق باند ۵ گیگاهرتز اجرا کنید. USB-AC51، یک دانگل دو بانده است که به سادگی می تواند شبکه بی سیم ۲.۴ گیگاهرتز لپ تاپ شما را به ۵ گیگاهرتز ارتقا دهد. USB-AC51 با پشتیبانی از استاندارد ۸۰۲.۱۱ac سه برابر از نسل قبلی سریعتر بوده و با سیستم عامل های رایج نیز کاملاً سازگار است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا