عرضه کوچکترین دوربین دیجیتال جهان با قابلیت زوم ۳۰ برابر

موبنا – به گزارش دیجیتال ترندز، دوربین قبلی سونی با چنین قابلیت زومی HX90V نام داشت که البته بزرگتر از دوربین فعلی بود. HX80 از نظر طراحی شباهت های زیادی به دوربین یاد شده دارد و از جمله در آن هم از حسگر ۱۸.۲ مگاپیکسلی Exmor R CMOS استفاده شده است. علاوه بر زوم اپتیکال …

موبنا – به گزارش دیجیتال ترندز، دوربین قبلی سونی با چنین قابلیت زومی HX90V نام داشت که البته بزرگتر از دوربین فعلی بود. HX80 از نظر طراحی شباهت های زیادی به دوربین یاد شده دارد و از جمله در آن هم از حسگر ۱۸.۲ مگاپیکسلی Exmor R CMOS استفاده شده است.

علاوه بر زوم اپتیکال ۳۰x ، منظره یاب الکترونیک الکترونیک جمع شدنی OLED، ال سی دی ۳ اینچی ۱۸۰ درجه، فلاش، سازگاری با Wi-Fi و NFC و امکان ضبط تصاویر ویدیویی با کیفیت Full HD و پشتیبانی از bitrate 50 مگابیت بر ثانیه در زمان استفاده از فرمت XAVC S بر جذابیت های این دوربین می افزاید.

سازگاری با سیستم موقعیت یاب جهانی جی پی اس و وجود یک حلقه کنترل به دور لنز از جمله دیگر امکانات دوربین یاد شده است. قیمت این دوربین که در ماه آوریل عرضه می شود ۳۵۰ دلار است و بنابراین از HX90V که ۴۳۰ دلار قیمت داشت ارزان تر است.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا