سونی دوربین کامپکت HX80 را با زوم اپتیکال ۳۰x معرفی کرد

موبنا- سونی را باید یکی از مطرح‌ترین کمپانی‌ها در زمینه‌ی تولید دوربین‌های بدون آینه و کامپکت خواند. این کمپانی طیف گسترده‌ای از محصولات را در این حوزه روانه‌ی بازار می‌کند که دست خریداران را از بابت خرید گزینه‌ی مورد نظر خود، باز می‌گذارد. آخرین محصول سونی در حوزه‌ی دوربین‌های کامپکت بدون آینه، HX80 نام دارد …

موبنا- سونی را باید یکی از مطرح‌ترین کمپانی‌ها در زمینه‌ی تولید دوربین‌های بدون آینه و کامپکت خواند. این کمپانی طیف گسترده‌ای از محصولات را در این حوزه روانه‌ی بازار می‌کند که دست خریداران را از بابت خرید گزینه‌ی مورد نظر خود، باز می‌گذارد. آخرین محصول سونی در حوزه‌ی دوربین‌های کامپکت بدون آینه، HX80 نام دارد که از وجود لنز با بزرگنمایی ۳۰x در کنار منظره یاب جمع شدنی در پشت بهره می‌برد .

براساس اطلاعات ارائه شده توسط سونی، DSC-HX80 کوچک‌ترین دوربین تولید شده با زوم اپتیکال ۳۰x است. در این دوربین از سری لنز‌های موسوم به Vario-Sonner T  ساخت کارل زایس استفاده شده است. همچنین باید به منظره‌یاب OLED قرار گرفته در پشت دوربین اشاره کرد که می‌تواند عکاسی در شرایط سخت با استفاده از این دوربین کامپکت را برای ثبت تصاویر تکرارنشدنی بسیار تسهیل کند.

دوربین کامپکت سونی HX80

درون این دوربین یک سنسور ۱۸.۲ مگاپیکسلی MP2 Exmor R CMOS قرار گرفته است که می‌تواند تصاویر و ویدیو‌های فول اچ‌دی را به راحتی ثبت کند. همانطور که اشاره کردیم منظره یاب ۳ اینچی قرار گرفته در پشت دوربین از نوع OLED بوده و می‌توان آن را تا ۱۸۰ درجه چرخاند.

از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این دوربین باید به قابلیت ارتباطی WiFi/NFC در این دوربین اشاره کرد. همچنین این محصول از یک لرزش گیر اپتیکال ۵ بعدی از نوع SteadyShot بهره می‌برد. فلاش به کار رفته در این دوربین از نوع جمع شدنی بوده و در صورت نیاز باز شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. سونی اعلام کرده که این دوربین را با قیمت ۳۵۰ دلار از آوریل سال ۲۰۱۶ میلادی در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

منبع:زومیت|نویسنده:حسین خلیلی صفا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا