اپ هایی که دوستتان دارند! (+عکس)

موبنا، رکسانا دانیالی – شاید یکی از بزرگ ترین دغدغه های هر فردی در دنیای امروزی، بحث تناسب اندام و دست یابی به وزن ایده آل خود باشد. روش های زیادی برای این کار وجود دارند که بسیاری از آن ها به رغم پاسخ دهی، نیازمند استمرار و سختی زیادی هستند. آن چه که امروزه …

موبنا، رکسانا دانیالی – شاید یکی از بزرگ ترین دغدغه های هر فردی در دنیای امروزی، بحث تناسب اندام و دست یابی به وزن ایده آل خود باشد. روش های زیادی برای این کار وجود دارند که بسیاری از آن ها به رغم پاسخ دهی، نیازمند استمرار و سختی زیادی هستند. آن چه که امروزه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، تاثیر سریع و کمک رسان برنامه های موبایلی برای رسیدن به وزن ایده آل و همچنین حفظ آن است.
گوشی هوشمند ابزاری بسیار مناسب برای حفظ وزن ایده آل شما خواهد بود. این وسیله همیشه همراهتان است و می تواند برنامه های کاربردی زیادی را برای استفاده دائمی در اختیار شما قرار دهد. این برنامه ها سبب می شوند تا بدون آن که هزینه زیادی را صرف شرکت در باشگاه های ورزشی کنید، روند مناسب خود را به دست آورده و مطابق آن فعالیت کنید. در ادامه به معرفی چند مورد از محبوب ترین این اپ ها خواهیم پرداخت.

۱)  Noom Weight loss
این برنامه برای سیستم عامل اندروید موجود است که به شما این امکان را می دهد تا اهداف مورد نظرتان را مشخص کرده و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید در نتیجه می توانید در هر زمان از پیشرفت خود آگاه شوید.
1

۲) Endomondo Sports Tracker
این برنامه برای سه سیستم عامل اندروید، آی او اس و بلک بری طراحی شده است. البته برای دونده ها، دوچرخه سوار ها و هر کسی که فعالیت های این چنینی را دنبال می کند، کاربرد بیشتری می یابد. دو هایی که در طول روز انجام می دهید ذخیره شده و کارنامه کاملی از آن چه در راستای تناسب اندام خود انجام داده اید در اختیارتان قرار می گیرد.
2

۳)  Eat This, Not That!
این برنامه در حقیقت یک بازی است که بیشتر از آن چه فکر می کنید به تناسب اندامتان کمک خواهد کرد. بازی دو محصول مشابه را نشان می دهید و باید حدس بزنید که کدام یک مقوی تر و کم چرب تر است. نکاتی که در مورد غذا ها به شما آموزش داده می شود بسیار مفید هستند چرا که پس از مدتی بازی، از الگو های غذایی سالم تری پیروی خواهید کرد.
3

۴)  Calorie Counter MyNetDiary
این برنامه تناسب اندام برای گوشی های اندرویدی و آی او اس در دسترس است. کم کردن وزن نیازمند الگو های رفتاری مشخصی از جمله ورزش و رژیم است. این برنامه همان طور که میزان فعالیت بدنی شما را اندازه می گیرد، مقادیر کالری و دریافت مواد مغذی را نیز مشخص می کند. در نتیجه می توانید کنترل بیشتری بر مواد غذایی دریافتی خود داشته باشید و از کمبود و یا همچنین اضافه جذب این مواد آگاه شوید. نمودار هایی که توسط این برنامه در اختیارتان قرار داده می شود، سبب باز گرداندن انگیزه به شما خواهند شد چرا که میزان پیشرفت و مسیری که طی کرده اید را آشکار می سازند.

4۵)  JEFIT
این برنامه اندرویدی برای افرادی کارایی بیشتری دارد که به طور حرفه ای ورزش های سنگین بدنی را دنبال می کنند. ورزش هایی که توسط این برنامه پیشنهاد می شوند را می توان به تفکیک عضلات مختلف بدن انتخاب کرد، برای مثال می توانید ورزش های مناسب برای تقویت عضلات ران را به طور جداگانه انتخاب کنید.
5

۶) Daytum
Daytum برای آیفون طراحی شده است و قابلیت مهم آن، جمع آوری تمام فعالیت های روزانه و تفسیر آن ها در گراف های متنوع است. این گراف ها را می توانید با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید در نتیجه اگر چه ممکن است Daytum بهترین برنامه موجود نباشد اما از همین طریق، انگیزه زیادی را برای ادامه مسیر ایجاد خواهد کرد.
6

۷) Nike Training Club
این برنامه نیز برای آی او اس در دسترس است. اگر به انجام ورزش های مختلف علاقه زیادی دارید اما پرداخت هزینه برای یک مربی خصوصی را منطقی نمی دانید، این برنامه کلید نجات شما است! می توانید از تمرین های متعددی که توسط متخصصین نایک، ورزشکاران و مربی های سرشناس در این برنامه تدارک دیده شده است، به سادگی استفاده کرده و لذت ببرید.
7

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا