شرور شمال تهران خود را تسلیم کرد

موبنا- شامگاه چهاردهم اسفند ماه در محدوده شمال تهران دو تن از اراذل و اوباش سابقه‌دار پایتخت با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری منجر به چاقوکشی و مجروح شدن یکی از طرفین دعوا و انتقال وی به بیمارستان شد. در ادامه ضارب اصلی که از محل گریخته بود، به اتفاق یکی از دوستانش به …

موبنا- شامگاه چهاردهم اسفند ماه در محدوده شمال تهران دو تن از اراذل و اوباش سابقه‌دار پایتخت با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری منجر به چاقوکشی و مجروح شدن یکی از طرفین دعوا و انتقال وی به بیمارستان شد.

در ادامه ضارب اصلی که از محل گریخته بود، به اتفاق یکی از دوستانش به بیمارستان محل بستری فرد مجروح رفته و ضمن ایجاد درگیری با کادر بیمارستان، بار دیگر اقدام به درگیری با فرد بستری شده در بیمارستان کرده و بعد از بر هم زدن نظم بیمارستان، از محل متواری شده بود.

پس از گزارش این موضوع به پلیس، بلافاصله اکیپی از ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ وارد عمل شده و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

در ادامه با اقدامات خاص پلیسی و در همان ساعات اولیه درگیری، همدست ضارب که در متواری ساختن عامل اصلی نقش داشت، دستگیر و تحت بازجویی‌های فنی و پلیسی قرار گرفت.

با به دست آمدن اطلاعات در مورد محل اختفای فرد متواری، شمارش معکوس از سوی ماموران پلیس برای دستگیری متهم از سر گرفته شد.

تحقیقات و پیگیری‌های خاص پلیسی ادامه داشت تا اینکه متهم فراری با گذشت ۴۸ ساعت از ایجاد اولین درگیری، در حالی که همه راه‌های فرار را به روی خود بسته می‌دید و چاره‌ای جز تسلیم نداشت، با مراجعه به یکی از مراکز انتظامی، خود را به ماموران پلیس تسلیم کرد.

تحقیقات پلیسی درباره علت وقوع درگیری از سوی ماموران همچنان ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا