جزای نقدی بابک زنجانی چقدر است؟

موبنا- وی ادامه داد: علاوه بر اعدام به رد مال به شاکی ( شرکت ملی نفت ایران ) و همچنین به جزای نقدی معادل یک چهارم پولشویی محکوم شده است. قاضی صلواتی در چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فساد نفتی خطاب به بابک زنجانی اعلام کرد: اتهامات شما بر اساس کیفرخواست صادر شده عبارتست …

موبنا- وی ادامه داد: علاوه بر اعدام به رد مال به شاکی ( شرکت ملی نفت ایران ) و همچنین به جزای نقدی معادل یک چهارم پولشویی محکوم شده است.

قاضی صلواتی در چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فساد نفتی خطاب به بابک زنجانی اعلام کرد: اتهامات شما بر اساس کیفرخواست صادر شده عبارتست از فساد فی الارض از طریق اخلال در نظام اقتصادی با رهبری شبکه سازمان یافته، استفاده از سند مجعول، پولشویی کلان و عمده با علم به موثر بودن و ضربه زدن به نظام اقتصادی کشور، کلاهبرداری گسترده از چند بانک و وزارت نفت، جعل ۲۴ فقره اسناد بانکی، پولشویی به مبلغ ۱۹۶۷ میلیون یورو و نشر اکاذیب.

بنابراین بر اساس کیفرخواست صادر شده برای زنجانی، پولشویی او رقمی بالغ بر ۱۹۶۷ میلیون یورو بوده است که یک چهارم آن چیزی حدود ۴۹۱ میلیون یورو می‌شود، در صورتیکه این حکم قطعی شود بابک زنجانی علاوه بر اعدام باید این مبلغ را نیز پرداخت کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا