موضع معتدل حزب موتلفه در برابر انتخابات

با وجود اينكه در روزهاي اخير برخي اصولگرايان با دستاويز قرار دادن تغييرات اجتماعي شهر تهران و كوفي خواندن مردم پايتخت سعي در دادن آدرس غلط براي تحليل انتخابات ٧ اسفند به ويژه در تهران بودند روز گذشته محمد نبي حبيبي، دبيركل موتلفه با اذعان به شكست درباره نتايج و جمع‌بندي انتخابات هفتم اسفند گفت: …

با وجود اينكه در روزهاي اخير برخي اصولگرايان با دستاويز قرار دادن تغييرات اجتماعي شهر تهران و كوفي خواندن مردم پايتخت سعي در دادن آدرس غلط براي تحليل انتخابات ٧ اسفند به ويژه در تهران بودند روز گذشته محمد نبي حبيبي، دبيركل موتلفه با اذعان به شكست درباره نتايج و جمع‌بندي انتخابات هفتم اسفند گفت: فهرست ائتلاف اصولگرايان در تهران موفق به جلب آراي اكثريت نشد. از اين باب ما بايد به رقبا تبريك بگوييم و براي توفيق آنها در خدمت به مردم و نظام دعا كنيم.

حبيبي در پايان نشست دبيران حزب موتلفه افزود: فهرست ائتلاف اصولگرايان در سراسر كشور با توفيق نسبي روبه‌رو بوده است. همه بايد به نتايج آرا احترام داشته باشند و راي آورندگان نيز خود را نماينده همه ملت بدانند و خدمت به نظام و اسلام و مردم را مدنظر قرار دهند و پاسخگوي خدا و مردم باشند. ما نبايد فراموش كنيم كه ميزان راي ملت است به راي مردم بايد احترام بگذاريم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا