ارزان‌ترین موبایل جهان قلابی از کار درآمد

موبنا – به گزارش وب‌سایت خبری تحلیلی gizmodo، چندی پیش بود که خبر باورنکردنی ساخت یک تلفن همراه هوشمند با قیمت پایین‌تر از ۴ دلار در شبکه اینترنت مانند یک بمب خبری سروصدا به پا کرد. این تلفن همراه هوشمند که freedom 251 نام داشت، حتی با تعریف و تمجید نخست‌وزیر هندوستان نیز روبه‌رو شد …

موبنا – به گزارش وب‌سایت خبری تحلیلی gizmodo، چندی پیش بود که خبر باورنکردنی ساخت یک تلفن همراه هوشمند با قیمت پایین‌تر از ۴ دلار در شبکه اینترنت مانند یک بمب خبری سروصدا به پا کرد.

این تلفن همراه هوشمند که freedom 251 نام داشت، حتی با تعریف و تمجید نخست‌وزیر هندوستان نیز روبه‌رو شد و نسخه‌هایی از آن به مراکز خبری ارسال شد تا تبلیغاتی رایگان و نیرومند برای این سیستم انجام شود. بااین‌وجود پس از مدتی مشخص شد که خبری از نتایج برای کسانی که ثبت‌نام را انجام داده‌اند در راه نخواهد بود و به‌تدریج زمزمه‌هایی درباره دروغ بودن این تلفن همراه به گوش رسید که توسط شرکت مدعی ساخت این محصول که Ringing Bells نام داشت، نه تکذیب و نه تایید شد. حال با ورود شرکتی به نام Adcom، ماجرا به‌شدت پیچیده‌تر شده است. این شرکت مدعی شده است که این محصول در حقیقت نسخه‌ای از محصولی است که توسط آنها ساخته شده است و Ringing Bells رسما از محصول این شرکت سوءاستفاده کرده و این ماجرا را به راه انداخته است.

 منبع: رایورز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا