جادوی معماری (+عکس)

قریب به ۵۵۰۰۰ نفر در نظرسنجی وب سایت ArchDaily شرکت کرده و سازه ی محبوب خود را در زمینه های مختلف فرهنگی، هتلی، خانگی، تجاری و انواع متنوع دیگر در میان ۳۰۰۰ گزینه کاندید برگزیده اند. سپس بر اساس آرا به دست آمده، برنده از هر گروه مشخص می شود.

موبنا، رکسانا دانیالی – ArchDaily یکی از پر بازدید ترین وب سایت های معماری در سراسر دنیا، خانه اپرای هاربین در هاربین؛ شهری در شمال چین را بهترین سازه ی معماری و فرهنگی سال ۲۰۱۵ معرفی کرده است. این خانه فضایی معادل ۷۹۰۰۰ متر مربع را در بر می گیرد و توسط تیم معماری MAD طراحی شده است. جالب آن که در راس سازه قسمتی وجود دارد که دسترسی به منظره طبیعی و همچنین تالاب هاربین را ممکن خواهد ساخت و این تبدیل به نقطه عطفی در جذب هرچه بیشتر بازدیدکنندگان شده است. گفته می شود این سازه برگ برنده ی چینی ها برای پیروزی در مسابقه سالیانه بوده است. این مسابقات سالیانه نیز توسط ArchDaily که در سال ۲۰۰۸ پایه گذاری شده است، برگزار می شود.
قریب به ۵۵۰۰۰ نفر در نظرسنجی وب سایت شرکت کرده و سازه ی محبوب خود را در زمینه های مختلف فرهنگی، هتلی، خانگی، تجاری و انواع متنوع دیگر در میان ۳۰۰۰ گزینه کاندید برگزیده اند. سپس بر اساس آرا به دست آمده، برنده از هر گروه مشخص می شود. در ادامه پس از مشاهده تصاویری از این خانه زیبا، به سراغ چندی دیگر از برندگان در باقی بخش ها خواهیم رفت.
خانه اپرا هاربین

جادوی معماری (+عکس)


Cella Bar سازه ای که توسط گروه معماری FCC طراحی شده است و برنده بخش معماری هتل ها شد. این سازه در کشور پرتقال واقع شده است.
جادوی معماری (+عکس)


The Great Wall of WA توسط فردی به نام Luigi Rosselli طراحی شده است و برنده ی بخش مهماری خانگی است. این سازه در کشور استرالیا واقع شده است.

جادوی معماری (+عکس)

 


Factory on the Earth توسط Ryuchi Ashizawa و تیمش طراحی شده است که برنده ی بخش معماری صنعتی شد. این سازه نیز در مالزی قرار دارد.
جادوی معماری (+عکس)


Ribbon Chapel توسط تیم معماری NAP طراحی شده است و توانسته است برنده ی بخش معماری مذهبی شود. این سازه در ژاپن قرار دارد.
جادوی معماری (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا