بازگشت «قهرمان بزرگ ۶»

اقتباس تلویزیونی انیمیشن «قهرمان بزرگ ۶» هنوز در مراحل اولیه تهیه و تولید به سر می‌برد، اما دیزنی می‌خواهد این سریال را در سال ۲۰۱۷ روی آنتن ببرد. دیزنی و مارول همچنین تایید کردند که داستان این سریال بلافاصله از جایی آغاز می‌شود که داستان این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال، به پایان …

اقتباس تلویزیونی انیمیشن «قهرمان بزرگ ۶» هنوز در مراحل اولیه تهیه و تولید به سر می‌برد، اما دیزنی می‌خواهد این سریال را در سال ۲۰۱۷ روی آنتن ببرد.

دیزنی و مارول همچنین تایید کردند که داستان این سریال بلافاصله از جایی آغاز می‌شود که داستان این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال، به پایان رسیده بود. به این ترتیب هیرو ۱۴ ساله به همراهی بی‌مکس به قهرمانان انستیتوی تکنولوژی سان‌فرانسیسکو بدل شده‌اند.

بازگشت «قهرمان بزرگ ۶»

در خلاصه‌ای که از خط کلی داستان سریال منتشر شده، همچنین به این نکته اشاره شده که با وجود اینکه هیرو با چالش‌های سخت و مشکلات اجتماعی روبه رو می شود که ناشی از مرد کوچک انستیتو بودن است، خارج از انستیتو، قهرمانان این داستان که تکنولوژی ‌بالایی دارند با خطری بزرگ‌تر مواجه می‌شوند و باید از شهرشان در مقابل گستره‌ای از آدم‌بدها که از نظر علمی پیشرفته هستند، دفاع کنند.

البته باید این را هم گفت که تنها هیرو و بی‌مکس در سریال انیمیشن جدید حضور نخواهند داشت و دیگر شخصیت‌های فیلم اصلی یعنی واسابی، هانی لمون، فرِد و گو گو هم به اندازه آن‌ها بخشی از داستان خواهند بود. حالا چیزی که باید دیده شود این است که چه کسی برای صداپیشگی سریال بازمی‌گردد. تا اینجا تایید شده که مارک مک‌کورکل و باب اسکولی که پیش از این سریال محبوب «Kim Possible» دیزنی را ساخته بودند، مسئولیت تهیه‌کنندگی اجرایی سریال جدید را بر عهده خواهند داشت.

گری مارش، رییس دیزنی چنلز وورلدواید در مصاحبه‌ای با انترتیمنت ویکلی اصرار کرد که سریال تلویزیونی «قهرمان بزرگ ۶» پر از همان «شخصیت‌های شفاف و خاص» خواهد بود که «در یک دنیای انیمیشنی درجه یک به تصویر کشیده می‌شوند که پر از سرگرمی، اکشن و آن نوع داستان‌سرایی دوست‌داشتنی‌ای است که تنها مارک، باب – و بی‌مکس – می‌توانند آن را خلق کنند.

متاسفانه اعلام این خبر که قرار است یک سریال انیمیشن تلویزیونی از «قهرمان بزرگ ۶» ساخته شود که داستان فیلم را ادامه می‌دهد، احتمال ساخته شدن قسمت دوم فیلم سینمایی این فیلم پرفروش سال ۲۰۱۴ را زیر سوال می‌برد. دیزنی و استن لی پیش از این گفته بودند احتمال ساخته شدن قسمت دوم آن وجود دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا