دوربین امنیتی جدید سونی با قابلیت فیلمبرداری ۴K

موبنا – سونی به تازگی دوربین امنیتی SNC-VB770 را معرفی کرده است که جدیدترین محصول خانواده آلفا محسوب می شود. این دوربین بدون آینه توانایی فیلمبرداری ۴K را دارد و می تواند ویدئوهایی باکیفیت بالا با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه حتی در شرایطی که سوژه برای چشم غیر مسلح نامرئی به نظر می رسد، …

موبنا – سونی به تازگی دوربین امنیتی SNC-VB770 را معرفی کرده است که جدیدترین محصول خانواده آلفا محسوب می شود. این دوربین بدون آینه توانایی فیلمبرداری ۴K را دارد و می تواند ویدئوهایی باکیفیت بالا با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه حتی در شرایطی که سوژه برای چشم غیر مسلح نامرئی به نظر می رسد، ضبط کند. سونی SNC-VB770 به حسگر ۱۲.۲ مگاپیکسلی مجهز شده که در شرایط نوری ضعیف .۰۰۴ لوکس نیز توانایی فیلمبرداری ۴K دارد.

دوربین امنیتی جدید سونی با قابلیت فیلمبرداری ۴K

دوربین امنیتی جدید سونی می تواند مصارف تجاری مختلفی از شناسایی یخ زدگی جاده، نظارت بر تونل راه آهن، و کنترل بر حیات وحش در هنگام شب داشته باشد. همچنین می توان از این محصول برای حفاظت از خانه های شخصی استفاده کرد زیرا هر حرکتی را حتی در تاریکی ضبط می کند. سونی SNC-VB770 از طریق اتصال وای فای و با یک گوشی هوشمند قابل کنترل است. این دوربین برچسب قیمت ۷,۵۰۰ دلاری را یدک می کشد.

منبع:عصرایران| نویسنده: محمد مهدی حیدرپور 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا