عرضه مینی پی‏سی LIVA one در بازار

موبنا، لیلا محمدنظامی – به گزارش خبرنگار موبنا، این مینی پی‏سی به واسطه‏ی سخت افزار قدرتمند خود توجه بسیاری از کاربران را به خود معطوف کرده است چرا که در کنار ظاهر زیبا، مصرف بسیار کمی داشته و با ابعاد کوچک (به اندازه یک کتاب) فضای کمی را اشغال می‏کند. پایه‏ی نگهدارنده LIVA One به …

موبنا، لیلا محمدنظامی – به گزارش خبرنگار موبنا، این مینی پی‏سی به واسطه‏ی سخت افزار قدرتمند خود توجه بسیاری از کاربران را به خود معطوف کرده است چرا که در کنار ظاهر زیبا، مصرف بسیار کمی داشته و با ابعاد کوچک (به اندازه یک کتاب) فضای کمی را اشغال می‏کند.
پایه‏ی نگهدارنده LIVA One به کاربر این امکان را می‏دهد تا از سیستم خود در حالت‏های مختلف حتی در حالتی که دستگاه پشت مانیتور یا تلویزیون نصب شده، استفاده کند.

لنوو
پردازنده لیوا وان Intel Core i3-6100T از خانواده Skylake است که با فناوری ۱۴ نانومتری ساخته شده و همین امر به مصرف کم و بازدهی بالای این سیستم کمک زیادی کرده است.
۸۰ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD، پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 530، ۸ گیگابایت حافظه رم با تکنولوژی DDR3L (نوع کم‌مصرفDDR3) ، پشتیبانی از هارد های ۵/۲ اینچی ساتا (M2 و SSD، USB3.1 یا Type C)، micro SD، ۴ پورت USB3 )یک پورت با قدرت ۶/۲ آمپر جهت پشتیبانی از SF-Plus (، پورت LAN، WiFi، Bluetooth4، COM Port، HDMI، D-Sub جهت استفاده از VGA از مشخصات فوق العاده این کامپیوتر کوچک هستند که آن را به یک کیس همه فن حریف مبدل نموده اند.
Liva One به تکنولوژی Intel WiDi مجهز است که این امکان را فراهم کرده تا فایل‌های مالتی مدیای خود را از طریق وایرلس به یک نمایشگر بزرگ انتقال داده و از تماشای آن‌ها لذت ببرید.
این محصول از طریق DisplayPort می‌تواند تا روزلوشن ۴K را نیز ساپورت کند.
اگر قصد دارید یک کیس قدرتمند در ابعادی بسیار کوچک داشته باشید، LIVA one یک گزینه‏ی بی نظیر برای شما خواهد بود. این مینی پی‏سی به زودی با گارانتی سازگار در بازار عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا