دستگیری عاملان قتل شهردار سابق مهاباد اصفهان

موبنا – رسیدگی به این پرونده هشتم بهمن امسال با انتقال شهردار سابق مهاباد اردستان اصفهان به بیمارستان ومرگ او به علت اصابت ضربات چاقو آغاز شد. با اعلام موضوع قتل شهردار سابق به تیم‌های جنایی تحقیقات در رابطه با مشخص‌‌‌شدن علت قتل او و دستگیری عاملان جنایت آغاز شد. ماموران پلیس در نخستین گام …

موبنا
رسیدگی به این پرونده هشتم بهمن امسال با انتقال شهردار سابق مهاباد اردستان اصفهان به بیمارستان ومرگ او به علت اصابت ضربات چاقو آغاز شد. با اعلام موضوع قتل شهردار سابق به تیم‌های جنایی تحقیقات در رابطه با مشخص‌‌‌شدن علت قتل او و دستگیری عاملان جنایت آغاز شد.
ماموران پلیس در نخستین گام به تحقیق فرزند مقتول پرداختند که او مدعی شد نیمه‌شب متوجه سروصدا از داخل اتاق خواب پدرم شدم، وقتی برای بررسی موضوع به آن‌جا رفتم، چند مرد ناشناس را دیدم که درحال فرار هستند. با اظهارات دختر مقتول چند مرد که با مقتول اختلاف داشتند، شناسایی شدند.
درحالی‌ که بیش از یک‌ماه از قتل شهردار سابق می‌گذشت، کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان متوجه شدند عاملان این جنایت به یکی از شهرهای جنوبی کشور فرار کرده‌اند. سرانجام با دریافت نیابت قضائی شامگاه چهارشنبه ٤ متهم که در قتل شهردار سابق دست داشتند، شناسایی و دستگیر شدند. سرهنگ حسین حسین‌زاده جانشین رئیس پلیس استان اصفهان با اعلام این خبر به میزان گفت: یکی از متهمان با مقتول آشنایی دارد و به قتل با همدستی دوستانش با انگیزه اختلافات قبلی اعتراف کرد. درحال حاضر با بازسازی صحنه جنایت ازسوی متهمان تحقیقات بیشتر درباره انگیزه اصلی جنایتکاران برای قتل ادامه دارد.

منبع:میزان 

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا