پا قدم وزیر برای استقلال خوب بود

موبنا – با این‌که خیلی از کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند با رسیدن به هفته‌های پایانی استقلال خوزستان، شگفتی‌ساز این فصل در رقابت با سایر مدعیان کم می‌آورد و به رده‌های پایین‌تر سقوط می‌کند اما شاگردان گواردیولای ایرانی همچنان روی دور برد هستند. آنها در تک بازی روز پنجشنبه با گل‌های کولیبالی و شیرزادی در مقابل تک‌گل …

موبنا – با این‌که خیلی از کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند با رسیدن به هفته‌های پایانی استقلال خوزستان، شگفتی‌ساز این فصل در رقابت با سایر مدعیان کم می‌آورد و به رده‌های پایین‌تر سقوط می‌کند اما شاگردان گواردیولای ایرانی همچنان روی دور برد هستند. آنها در تک بازی روز پنجشنبه با گل‌های کولیبالی و شیرزادی در مقابل تک‌گل واسعی برای سیاه‌جامگان این تیم را شکست دادند تا همچنان یکی از شانس‌های قهرمانی به حساب بیایند. از آن سو گفته می‌شود فرهاد کاظمی، سرمربی سیاه‌جامگان بعد از بازی از شاگردانش خداحافظی کرده و حاضر به ادامه کار در این تیم ته جدولی نیست. در ٢ بازی دیگر این هفته پدیده یک بر صفر از سد ملوان گذشت و سایپا نیز در بازی خارج از خانه مقابل فولاد با پنالتی‌ای که تیموریان به حریف داده بود، یک بر صفر شکست خورد تا از سایر مدعیان عقب بماند.
برتری سخت استقلال با جوانانش
با این‌که رسیدن چشمی به بازی راه‌آهن خبر خوبی برای مظلومی بود اما مصدومیت ادامه‌دار حیدری، نرسیدن انصاری و محرومیت ابراهیمی و عمران‌زاده کار را برای کادر فنی استقلال سخت کرده بود. از طرفی محمد نوازی با توجه به غیبت مجیدی، سومین سرپرست استقلال در این فصل لقب گرفت. مظلومی تیمش را با ترکیبی کاملا جوان به زمین فرستاد و در دقایق پایانی نیمه اول با حرکت خوب شهباززاده و ضربه خرسندنیا دروازه‌ محسن فروزان باز شد. در نیمه دوم نیز آبی‌پوشان با وجود نخستین حضور عادل شیحی، ‌هافبک مراکشی در ترکیبشان بازی خوبی را ارایه ندادند و با چاشنی خوش‌شانسی و حمایت ٥٠ هزار نفری هوادارانشان دروازه خود را تا پایان بازی بسته نگه داشتند. استقلال صدرنشینی خود را با شکست یک بر صفر راه‌آهن در روزی که وزیر ورزش با حضور در ورزشگاه آزادی تماشاگر ویژه بازی بود، تثبیت کرد .
برنامه ادامه هفته بیست‌ودوم
شنبه ١٥ اسفندماه: گسترش‌فولاد- استقلال اهواز (ساعت ١٥)/ یکشنبه ١٦ اسفندماه: نفت-ذوب‌آهن (ساعت ١٥:٣٠)، سپاهان-صبا و پرسپولیس-تراکتورسازی (ساعت ١٧:٣٠)

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا