مشخصات وان ام ۱۰ اچ‌ تی‌ سی توسط یک توسعه دهنده فاش شد

موبنا- به تازگی یک دولوپر (توسعه دهنده) رام اندرویدی که به پرچمدار ۲۰۱۶ اچ‌تی‌سی دسترسی داشته، اطلاعات فنی آن را منتشر کرده است. پرچمدارد ۲۰۱۶ اچ‌تی‌سی که در تبلیغات رسمی این شرکت با نام قدرت ۱۰ (Power of 10) شناخته می‌شود، به زودی به طور رسمی معرفی می‌شود. تا کنون اطلاعاتی از این گوشی در …

موبنا- به تازگی یک دولوپر (توسعه دهنده) رام اندرویدی که به پرچمدار ۲۰۱۶ اچ‌تی‌سی دسترسی داشته، اطلاعات فنی آن را منتشر کرده است.

پرچمدارد ۲۰۱۶ اچ‌تی‌سی که در تبلیغات رسمی این شرکت با نام قدرت ۱۰ (Power of 10) شناخته می‌شود، به زودی به طور رسمی معرفی می‌شود. تا کنون اطلاعاتی از این گوشی در فضای اینترنت منتشر شده است. مانند نام دستگاه که به گفته @evleaks به احتمال زیاد “وان ام ۱۰” یا “اچ‌تی‌سی ۱۰” خواهد بود. تصاویر نمونه‌ای نیز از دوربین این گوشی اخیرا در فضای اینترنت منتشر شده است. اما به تازگی یک توسعه دهنده‌ی معروف رام‌های اچ‌تی‌سی، در اکانت توئیتر خود اطلاعات سخت‌افزاری دقیقی از این گوشی منتشر کرده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، اچ‌تی‌سی جدید دارای صفحه نمایش QHD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود. حافظه‌ی رم این گوشی، ۴ گیگابایت خواهد بود و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری برای آن در نظر گرفته شده است. پردازنده‌ی اچ‌تی‌سی وان ام ۱۰، اسنپدراگون ۸۲۰ با معماری ۶۴ بیتی خواهد بود و برای پردازنده‌ی گرافیکی نیز، آدرنو ۵۳۰ انتخاب شده است. طبق گفته‌های این توسعه دهنده، پرچمدار اچ‌تی‌سی به درگاه مادون قرمز در کنار سنسور اثر انگشت مجهز است. البته از مکان قرارگیری این سنسور صحبتی نشده است. قابلیت دیگر این گوشی، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با داشتن استاندارد IP68 است. اطلاعات نهایی منتشر شده حاکی از این است که این گوشی در سه نسخه‌ی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

اطلاعاتی که از خبرهای قبلی در دسترس است، ابعاد صفحه نمایش این گوشی را بین ۵.۲ تا ۵.۵ گزارش می‌کنند. جنس بدنه‌ی فلزی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به همراه اندروید مارشمالو، دیگر مشخصات فاش شده از اچ‌تی‌سی ۱۰ هستند. برای کسب اطلاعات دقیق از این گوشی، باید منتظر مراسم رسمی اچ‌تی‌سی که احتمالا در ماه می برگزار خواهد شد، باشیم.

منبع:زومیت|نویسنده:مهدی زارع

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا