پاپ‌اسلیت ۲؛ قابی مجهز به نمایشگر و باتری پشتیبان(+عکس)

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – قاب پاپ‌اسلیت مخصوص آی‌فون ۶ دارای نمایشگر جوهر الکترونیک توجه بسیاری از کاربران را به سوی این محصول جلب کرد. جدیدترین محصول این تیم پاپ‌اسلیت ۲ نام دارد که برای آی‌فون ۶S و آی‌فون ‌۶S پلاس معرفی شده است و یک نمایشگر جوهر الکترونیک به همراه یک باتری پشتیبان را در اختیار کاربر قرار می دهد.


قاب پاپ‌اسلیت ۲ محصولی منحصر به فرد و کاربردی است که در مقایسه با نسل پیشین از طراحی سبک‌تر و نازک‌تر بهره می برد و هر دو مدل آن تنها ۰.۱۶ اینچ (۴ میلیمتر) به ضخامت آی‌فون اضافه می کند. جنس بدنه نرم و رنگ مات این محصول حس خوبی را به کاربر منتقل می کند و قاب به خوبی در دست وی جای می گیرد.


قاب پاپ‌اسلیت ۲ دارای یک نمایشگر همواره روشن جوهر الکترونیک در پشت خود است که در مدل آی‌فون ۶S اندازه آن ۴.۳ اینچ و در مدل آی‌فون ۶S پلاس ۴.۷ اینچ است. هر دو نمایشگر دارای ظاهری منحنی هستند و با وضوح ۲۰۰ dpi از خوانا بودن متن ها و تصاویر اطمینان حاصل می شود.


با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی این قاب، کاربر می تواند محتوایی که روی نمایشگر جوهر الکترونیک ارسال می شود را سفارشی سازی کند. سه دکمه لمسی خازنی نیز امکان تغییر عملکرد و حرکت بین محتوا را ممکن می سازند.


هر دو مدل قاب پاپ‌اسلیت ۲ دارای باتری پشتیبان داخلی هستند که ۹ ساعت مکامله بیشتر یا ۴ ساعت وبگردی بیشتر را امکان‌پذیر می کنند.
پیش فروش قاب پاپ‌اسلیت ۲ در وب سایت ایندی‌گوگو به قیمت ۶۹ دلار و در دو رنگ سیاه و سفید آغاز شده است. عرضه هر دو مدل برای ژوییه ۲۰۱۶ برنامه ریزی شده است.

خروج از نسخه موبایل