قتل هولناک زن جوان بعد از تجاوز

آن روز مأموران پلیس در جریان قتل زنی در خانه‌اش در این محله‌ قرار گرفتند و راهی آنجا شدند.  مقتول زنی حدودا ٣٥ساله بود که به‌نظر می‌رسید با انگیزه سرقت طلاهایش به قتل رسیده است. مأموران پلیس در بررسی‌های تخصصی دریافتند که قاتل پس از ورود به خانه این زن، ابتدا او را مورد آزار …

آن روز مأموران پلیس در جریان قتل زنی در خانه‌اش در این محله‌ قرار گرفتند و راهی آنجا شدند.  مقتول زنی حدودا ٣٥ساله بود که به‌نظر می‌رسید با انگیزه سرقت طلاهایش به قتل رسیده است. مأموران پلیس در بررسی‌های تخصصی دریافتند که قاتل پس از ورود به خانه این زن، ابتدا او را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس با ضربات چاقو او را به قتل رسانده است.

این قاتل پس از سرقت طلاهای مقتول برای اینکه بتواند النگوهای او را نیز به‌دست آورد، اقدام به بریدن دست او کرده بود.  در ادامه تحقیقات مأموران به این نتیجه رسیدند که قاتل مردی آشنا بوده چراکه هیچ اثری از درگیری یا ورود اجباری به خانه دیده نمی‌شد.

در چنین شرایطی بررسی‌ها برای شناسایی قاتل ادامه یافت و تیم تحقیق با بررسی‌ ارتباطات مقتول به سرنخ‌هایی از جوانی افغان دست یافت. این جوان ٢٠ساله، چندین‌بار با مقتول در تماس بوده و حتی به خانه او رفت‌وآمد داشت. از آنجا که هم‌زمان با جنایت، او نیز ناپدید شده بود، دستور بازداشت وی صادر و در تحقیقات تخصصی مخفیگاه این مرد در شهرستان جم شناسایی شد.

تیمی از کارآگاهان راهی این محل شدند و در یک عملیات ضربتی جوان افغان را دستگیر کردند. هرچند او منکر آشنایی و قتل زن جوان بود اما در بازرسی خانه‌اش طلاهای آغشته به خون مقتول پیدا شد و شکی باقی نگذاشت که جنایت از سوی وی رخ داده است. این مرد در بازجویی‌ها به قتل زن جوان اعتراف کرد و مدعی شد از مدتی قبل با این زن آشنا شده و کارهای او را انجام می‌داده است.

اما با دیدن طلاهایی که مقتول همیشه همراهش بود، وسوسه شده و نقشه کشیده بود که او را به قتل برساند تا بتواند طلاهايش را سرقت کند. به همین دلیل پس از اینکه آخرین بار به خانه زن جوان رفته، او را مورد آزار و اذیت قرار داده و پس از قتل وی، طلاهایش را سرقت کرده است.  به گفته سردار عباس‌زاده، رئیس پلیس بوشهر، با اعترافات جوان افغان، وی به بازسازی صحنه قتل پرداخت و با قرار قانونی راهی زندان شد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا