سیری در محصولات اچ تی سی(+عکس)

موبنا، رکسانا دانیالی – در سال ۱۹۹۸ اولین دستگاه با تکنولوژی وایرلس (بی سیم) توسط اچ تی سی تولید شد. ۲۰۰۴ سال نخستین گوشی هوشمندی بود که از کیبورد در طراحی آن استفاده شده بود. در ۲۰۰۵ شاهد ثبت نخستین گوشی هوشمند با برخورداری از قابلیت ۳G بودیم همچنین اولین گوشی هوشمند آندرویدی برای گوگل …

موبنا، رکسانا دانیالی – در سال ۱۹۹۸ اولین دستگاه با تکنولوژی وایرلس (بی سیم) توسط اچ تی سی تولید شد. ۲۰۰۴ سال نخستین گوشی هوشمندی بود که از کیبورد در طراحی آن استفاده شده بود. در ۲۰۰۵ شاهد ثبت نخستین گوشی هوشمند با برخورداری از قابلیت ۳G بودیم همچنین اولین گوشی هوشمند آندرویدی برای گوگل را نیز در همین سال تولید کرد. در ۲۰۰۶ نخستین گوشی هوشمند مجهز به سیستم جی پی اس و در ۲۰۱۰ اولین آندرویدی با قابلیت  ۴G وارد بازار شد.  این روند صعودی در کسب رتبه ی برتر جهانی در زمینه های تکنولوژی همچنان ادامه یافت تا این که در سال ۲۰۱۵ گوشی هوشمند تمام فلز HTC One M9 پا به عرضه ی ظهور نهاد.
علی رغم درخشش فراوان اچ تی سی در حیطه فناوری و پرچم دار بودن مخترع گوشی های هوشمند در سطح جهانی، آمار ها حاکی از وضعیت مالی چندان مناسبی برای این کمپانی نبوده است. کمپانی اچ تی سی تاریخ پر فراز و نشیبی را در کارنامه خود به همراه دارد. در سال ۲۰۰۸ فروش جهانی این کمپانی حتی از سامسونگ نیز بیشتر بود اما در میدان رقابت آندرویدی ها، پیروزی کمی دشوار شده است. تنوع بالای گوشی های هوشمندی که با استفاده از این سیستم عامل کار می کنند به قدری زیاد شده است که هر کدام از برند های موجود را در شرایط دشوار تری از گذشته قرار می دهد. اچ تی سی نیز از این قاعده مستثنا نیست. اما با وجود این رکود برای کمپانی، تولید One A9 تبدیل به نقطه عطفی شده که توانسته بالا ترین میزان فروش در ۶ ماه اخیر را برای اچ تی سی رقم بزند. در ادامه مطلب سری به سیر تولیدات کمپانی از آغاز تا کنون خواهیم زد، با ما همراه باشید.
مدل: Dream
سال: ۲۰۰۹
31

مدل: Touch Diamond2
سال: ۲۰۰۹
32

مدل: Touch Diamond2 CDMA
سال: ۲۰۰۹
33

مدل: Touch pro2
سال: ۲۰۰۹
34

مدل: Tilt2
سال: ۲۰۰۹
35

مدل: Magic
سال: ۲۰۰۹
36

مدل: Snap
سال: ۲۰۰۹
37

مدل: 0zone
سال: ۲۰۰۹
38

مدل: Hero
سال: ۲۰۰۹
39

مدل: Hero CDMA
سال: ۲۰۰۹
40

مدل: Touch2
سال: ۲۰۰۹
41

مدل: Tattoo
سال: ۲۰۰۹
42

مدل: Pure
سال: ۲۰۰۹
43

مدل: DROID ERIS
سال: ۲۰۰۹
44

مدل: HD2
سال: ۲۰۰۹
45

مدل: Droid Incredible
سال: ۲۰۱۰
46

مدل: Evo 4G
سال: ۲۰۱۰
47

مدل: Smart
سال: ۲۰۱۰
48

مدل: Google Nexus One
سال: ۲۰۱۰
49

مدل: Legend
سال: ۲۰۱۰
50

مدل: HD mini
سال: ۲۰۱۰
51

مدل: Desire
سال: ۲۰۱۰
52

مدل: Wildfire
سال: ۲۰۱۰
53

مدل: Aria
سال: ۲۰۱۰
54

مدل: Desire Z
سال: ۲۰۱۰
55

مدل: Desire HD
سال: ۲۰۱۰
56

مدل: Arrive
سال: ۲۰۱۱
57

مدل: ۷ Trophy
سال: ۲۰۱۰
58

مدل: ۷ Mozart
سال: ۲۰۱۰
59

مدل: ۷ Surround
سال: ۲۰۱۰
60

مدل: ۷ Pro
سال: ۲۰۱۰ معرفی و ۲۰۱۱ تولید شد
61

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا