با ارزش‌ ترین بازی‌ های ایکس‌ باکس ۳۶۰ که روی ایکس باکس وان اجرا می‌شوند

موبنا- البته شما باید مبلغی برای خریداری این بازی‌ها خرج کنید. اما چه بازی‌هایی واقعا ارزش این خرید را دارند و می‌توان از آن‌ها در ایکس‌باکس وان لذت برد؟ با ما همراه باشید. با اضافه شدن قابلیت Backward Compatibility به ایکس‌باکس وان، مایکروسافت توانست صدها بازی ارزشمند از کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ را بدون هیچ دردسری به کنسول نسل …

موبنا- البته شما باید مبلغی برای خریداری این بازی‌ها خرج کنید. اما چه بازی‌هایی واقعا ارزش این خرید را دارند و می‌توان از آن‌ها در ایکس‌باکس وان لذت برد؟ با ما همراه باشید.

با اضافه شدن قابلیت Backward Compatibility به ایکس‌باکس وان، مایکروسافت توانست صدها بازی ارزشمند از کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ را بدون هیچ دردسری به کنسول نسل هشتمی خود منتقل کند. تا امروز بازی‌های ارزشمند کوچک و بزرگ زیادی شامل انواع و اقسام سبک‌ها و سلیقه‌ها با این قابلیت در دسترس قرار گرفته‌اند.

assassin's creed

در کنار بازی‌های بزرگ این نسل، حال دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان قادر هستند تا انواع بازی‌های ریسینگ، تیراندازی، ترسناک و بسیاری دیگر از آثار ارزشمند کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ را روی کنسول نسل جدید خود تجربه کنند. زومجی با معرفی بهترین بازی‌های موجود برای این قابلیت که در سال ۲۰۱۵ برای این کنسول توسط قابلیت Backward Compatibility در دسترس هستند و لیست شده‌اند را معرفی می‌کند. در این لیست به بازی‌های ارزشمند بخش ایکس‌باکس لایو و بازی‌های بزرگ اشاره خواهیم کرد.

 

منبع:زومیت|نویسنده:زومجی

۱۷۶/

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا