گلکسی اس ۷ با ۸ گیگابایت حافظه اشغال شده عرضه می شود

موبنا- امروز مشخص شده که در گلکسی اس ۷ سامسونگ، ۸ گیگابایت از حافظه‌ی ذخیره‌سازی دستگاه از قبل اشغال شده است. مقدار حافظه‌ای که یک گوشی جدید در اختیار شما قرار می‌دهد، وابسته به مقدار حجمی است که سیستم‌عامل و نرم‌افزار‌های پیش‌فرض در اختیار می‌گیرند و اجازه نمی‌دهند کاربر از آن مقدار حجم استفاده کند. …

موبنا- امروز مشخص شده که در گلکسی اس ۷ سامسونگ، ۸ گیگابایت از حافظه‌ی ذخیره‌سازی دستگاه از قبل اشغال شده است.

مقدار حافظه‌ای که یک گوشی جدید در اختیار شما قرار می‌دهد، وابسته به مقدار حجمی است که سیستم‌عامل و نرم‌افزار‌های پیش‌فرض در اختیار می‌گیرند و اجازه نمی‌دهند کاربر از آن مقدار حجم استفاده کند.

با اینکه سامسونگ قول داده بود در نسل بعد از تعداد برنامه‌های پیش‌فرض کم کند تا با رابط کاربری سریع‌تر و سبک‌تری رو به رو باشیم، اما هنوز مقدار زیادی از مقدار ۱۰ درصد معمول اشغال شده و این موضوع مخصوصا برای نسخه‌های ۳۲ گیگابایتی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج می‌تواند مشکل کمبود حافظه را به وجود بیاورد.
مقاله مرتبط:

سامسونگ دلیل حذف درگاه میکرو SD از گلکسی اس ۶ را توضیح داد

جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ با نام گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج به اندروید نسخه ۶ مارشمالو مجهز شده که شرکت کره‌ای لباس تاچ ویز را بر آن پوشانده است. این مقدار اشغال فضا توسط سیستم‌عامل و نرم‌افزار به این معنی است که با خرید نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی پرچم‌دار سامسونگ، برای ذخیره‌سازی اطلاعات خود تنها ۲۴ گیگابایت در اختیار خواهید داشت.

البته در گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج همیشه امکان افزایش حافظه‌ی ذخیره‌سازی با کمک کارت‌های میکرو SD در دسترس شما است. با کارت‌های میکرو SD می‌توانید فضای کلی ذخیره‌سازی دستگاه را تا ۲۰۰ گیگابایت افزایش دهید.

نظر شما درباره اشغال ۸ گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی توسط گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج چیست؟ اگر قصد خرید یکی از این دستگاه‌ها را دارید، آیا نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی را می‌خرید؟

منبع:زومیت|نویسنده:امین فیض پور

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا