تور نورزوی کربلا چقدر هزینه می‌برد؟

بنا به گفته تور گردانان ،بسته‌های پیشنهادی مختلفی متناسب با درخواست زائران و امکاناتی که در کشور عراق است برای نوروز سال ۱۳۹۵، پیش‌بینی شده است و متقاضیان می‌توانند متناسب با نیاز خود این بسته‌ها را انتخاب و عازم کربلای معلا شوند. زائران عتبات عالیات می‌توانند از سه طریق زمینی، هوایی و دریایی وارد کشور …

بنا به گفته تور گردانان ،بسته‌های پیشنهادی مختلفی متناسب با درخواست زائران و امکاناتی که در کشور عراق است برای نوروز سال ۱۳۹۵، پیش‌بینی شده است و متقاضیان می‌توانند متناسب با نیاز خود این بسته‌ها را انتخاب و عازم کربلای معلا شوند.

زائران عتبات عالیات می‌توانند از سه طریق زمینی، هوایی و دریایی وارد کشور عراق شوند. هزینه سفر هفت شب و هشت روز زمینی در حدود یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار و هزینه سفر هوایی در همین بازده زمانی از یک‌میلیون و ۹۵۰ هزار تومان تا دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان متغیر است.

برای سفر دریایی، زائران باید از طریق بندر خرمشهر به بندر بصره و سپس کربلا و نجف سفر کنند که به گفته یکی از تور گردان‌ها، برای سفر دریایی نوروز سال ۹۵ تاکنون کاروانی اعلام آمادگی نکرده است؛ بنابراین این قشر از متقاضیان می‌توانند به‌صورت انفرادی وارد این سفر شوند.

تور نورزوی کربلا چقدر هزینه می‌برد؟
منبع:اقتصاد نیوز

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا