LMcable، اولین کابل مناسب برای همه‌ی دستگاه‌های‌ اندرویدی و iOS

موبنا –  امروز خبر خوبی برای این کاربران داریم: اولین کابل مناسب برای هر دو دستگاه‌های اندرویدی و iOS تولید شد. تمام شدن شارژ تبلت اندرویدی وقتی که فقط شارژر آیفون در دسترس است،‌ نیاز به اطلاعات ذخیره‌شده در آیپد وقتی فقط یک کابل USB اندرویدی در اطراف پیدا می‌شود و سایر مشکلات این‌چنینی کاربران …

موبنا –  امروز خبر خوبی برای این کاربران داریم: اولین کابل مناسب برای هر دو دستگاه‌های اندرویدی و iOS تولید شد. تمام شدن شارژ تبلت اندرویدی وقتی که فقط شارژر آیفون در دسترس است،‌ نیاز به اطلاعات ذخیره‌شده در آیپد وقتی فقط یک کابل USB اندرویدی در اطراف پیدا می‌شود و سایر مشکلات این‌چنینی کاربران این دستگاه‌ها را واقعا کلافه کرده است. کابل جادویی LMcable محصول جدیدی است که به نظر می‌رسد می‌تواند گره از مشکلات کاربران باز ‌کند.
یکی از دو سر این کابل، رابط USB است که برای‌ همه‌ی شارژرها و پاوربانک‌ها مناسب است. سر دیگر LMcable همان چیزی است که آن را تبدیل به «اولین کابل اندروید و iOS» کرده. یک طرف رابط پین Lightning دارد که برای دستگاه‌های iOS مناسب است و طرف دیگر دارای پین microUSB است. LMcable هم برای انتقال سریع داده و هم برای شارژ سریع ۲.۴ آمپری به کار می‌آید.

در کنار ویژگی دومنظوره بودن رابط، این کابل روکش چرمی‌ای دارد که دوام آن را بیشتر کرده و مانع از گره خوردن سیم می‌شود.

فروش این کابل از روزهای آخر فروردین سال آینده (اواسط ماه آوریل) شروع می‌شود اما مشتریان در سراسر دنیا می توانند از همین حالا آن را با قیمت ۱۵ دلار (۷ دلار ارزان‌تر) پیش خرید کنند.

منبع:مجله دیجی

۱۹۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا