گوشی Meizu Pro 6 از قابلیت لمس سه‌بعدی بهره می‌برد

موبنا – رقابت در دنیای تلفن‌های همراه هوشمند باعث شده که شرکت‌های مختلف ویژگی‌های متفاوتی را به محصولات خودشان اضافه کنند. به‌تازگی برخی از مسئولان شرکت چینی میزو تصویری را در شبکه‌ی اجتماعی Weibo منتشر کرده‌اند که به وجود قابلیت لمس سه‌بعدی در گوشی Meizu Pro 6 اشاره می‌کند. قابلیت لمس سه‌بعدی در حال حاضر …

موبنا – رقابت در دنیای تلفن‌های همراه هوشمند باعث شده که شرکت‌های مختلف ویژگی‌های متفاوتی را به محصولات خودشان اضافه کنند. به‌تازگی برخی از مسئولان شرکت چینی میزو تصویری را در شبکه‌ی اجتماعی Weibo منتشر کرده‌اند که به وجود قابلیت لمس سه‌بعدی در گوشی Meizu Pro 6 اشاره می‌کند.

قابلیت لمس سه‌بعدی در حال حاضر در گوشی‌های آیفون ۶s و آیفون ۶s‌ پلاس، Gionee S8 ،Mate S و Axon Mini قرار دارد و به احتمال زیاد در آینده روی گوشی‌های بیشتری قرار می‌گیرد.

به نظر می‌رسد که قابلیت لمس سه‌بعدی به کار رفته در گوشی جدید میزو، ویژگی‌هایی مانند آیفون ۶s را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با فشار آوردن به صفحه نمایش مشاهده می‌کنید که منو‌های جدیدی به نمایش در می‌آیند.
ن قابلیت جدید به سرعت مورد توجه شرکت‌های مختلف قرار گرفته و احتمال دارد که در آینده ال جی، سامسونگ و حتی سونی هم از این ویژگی در گوشی‌های خودشان استفاده کنند. قابلیت لمس سه بعدی در حالی که یکی از ویژگی‌های هیجان‌انگیز آیفون ۶s به شمار می‌رود، شرکت‌های چینی نشان داده‌اند که می‌توانند این قابلیت را به شکل ارزان‌تری در محصولات خودشان نشان دهند.

منبع:مجله دیجی

۱۹۰

‌‌‌‌‌‌‌

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا