آویشن باعث سقط جنین می شود؟

موبنا – اثرات آویشنآویشن سقط کننده جنین در مادران باردار محسوب می شود بنابراین زنان باردار باید از مصرف آن خودداری کنند. مرتضی صفوی افزود: این گیاه در کشور ما معمولاً به صورت خشک شده و پودر مورد استفاده قرار می گیرد ولی در کشورهای دیگر علاوه بر پودر آن، نوع تازه اش را نیز …

موبنا – اثرات آویشنآویشن سقط کننده جنین در مادران باردار محسوب می شود بنابراین زنان باردار باید از مصرف آن خودداری کنند.
مرتضی صفوی افزود: این گیاه در کشور ما معمولاً به صورت خشک شده و پودر مورد استفاده قرار می گیرد ولی در کشورهای دیگر علاوه بر پودر آن، نوع تازه اش را نیز در غذا مصرف می کنند زیرا آویشن تازه عطر و بوی بیشتری نسبت به نوع خشک آن دارد. این متخصص تغذیه افزود: آویشن برای تقویت اعصاب، درمان افسردگی، خستگی و بی خوابی مفید است و باعث کاهش فشارخون و چربی خون می شود. آویشن خاصیت ضد میکروبی، ضد قارچی، ضد انگلی، ضد التهاب، ضد احتقان، ضد زخم های داخلی، ضد آلزایمر و قابض دارد.
صفوی گفت: مصرف آویشن به صورت جوشانده برای رفع تنگی نفس، برونشیت، سرفه، نفخ شکم ، سوءهاضمه، آسم ، سیاه سرفه، سرگیجه، سردرد و زکام توصیه می شود، برای این منظور ۱۰ گرم آویشن را در یک لیتر آب ریخته و جوشانده آن در طول روز مصرف شود. وی گفت: آویشن سقط کننده جنین در مادران باردار محسوب می شود بنابراین زنان باردار باید از مصرف آن خودداری کنند.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا