آزادی مرد آدمخوار پس از ۴۰ سال

این مرد ۶۰ ساله به نام «دیوید آلن چاپین» حدود چهل سال پیش در جریان درگیری با هم اتاقی و دوست دوران کودکی‌اش او را به قتل رسانده و بخشی از مغزش را خورد.اطلاعات پلیس حاکی است نزاع این دو به خاطر اختلاف اعتقادی‌شان اتفاق افتاده است. پلیس، جسد قربانی را در آپارتمانی در میلفورد …

این مرد ۶۰ ساله به نام «دیوید آلن چاپین» حدود چهل سال پیش در جریان درگیری با هم اتاقی و دوست دوران کودکی‌اش او را به قتل رسانده و بخشی از مغزش را خورد.اطلاعات پلیس حاکی است نزاع این دو به خاطر اختلاف اعتقادی‌شان اتفاق افتاده است.

پلیس، جسد قربانی را در آپارتمانی در میلفورد واقع در جنوب غربی اوهایو پیدا کرده و چاپین در بازجویی گفته بود: «من هم کاتولیک، هم بودایی و هم بت‌پرست هستم!»روانپزشک پلیس می‌گوید این قاتل دچار مشکلات روانی نیست و در زمان قتل از صحت کامل عقلی برخوردار بوده است.

پلیس می‌گوید: «چاپین» تاکنون ۴ بار درخواست آزادی مشروط کرده اما هر چهار بار با مخالفت قضات و اعضای هیأت مدیره زندان روبه‌رو بوده است.یکی از مقام‌های مسئول که نامش فاش نشده،‌ می‌گوید: ممکن است چند هفته طول بکشد تا درخواست آزادی این زندانی تأیید شود.دکتر «چارلز ‌هارت» روانپزشک می‌گوید: قاتل همواره براحتی از قتل دوست دوران کودکی‌اش که با وی همخانه نیز بوده صحبت می‌کند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا