اعتراض به قانون‌ شکنی خودروهای مجلس

مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو ناظر مجلس در شورای عالی ترافیک شهرهای کشور در نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس نسبت به درخواست برخی نمایندگان مجلس از رانندگان مجلس برای عبور غیرقانونی از خطوط ویژه و یا تردد با سرعت غیرمجاز انتقاد کرد. متن این نامه به‌شرح زیر است: باسمه …

مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو ناظر مجلس در شورای عالی ترافیک شهرهای کشور در نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس نسبت به درخواست برخی نمایندگان مجلس از رانندگان مجلس برای عبور غیرقانونی از خطوط ویژه و یا تردد با سرعت غیرمجاز انتقاد کرد.

متن این نامه به‌شرح زیر است:

باسمه تعالی

هیئت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

احتراماً شنیده می‌شود که برخی از همکاران محترم (نمایندگان مجلس) از بعضی از رانندگان نقلیه مجلس درخواست تردّد از خط ویژه (حتی بدون داشتن LED) و یا رانندگی با سرعت غیرمجاز (مثلاً برای رسیدن به پرواز) و یا عبور از ورود ممنوع و موارد مشابه را می‌نمایند، با این بهانه که “مسئولیتش به‌عهده من”!!

پیشنهاد می شود که به مسئولان محترم نقلیه مجلس ابلاغ فرمایید که رانندگان موظفند نسبت به اجرای قانون اقدام کنند و به‌بهانه مسئولیت پذیرفتن نماینده یا درخواست و تأکید وی، مجاز به ارتکاب تخلف از قوانین و مقررات نیستند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا