صرفا‌جهت‌اطلاع!

موبنا – این سازمان از طریق صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی ضمن آرزوی سلامتی برای کی‌روش به طنز برای او نوشت: «دل‌مان برای سبیلت تنگ شده است.» پرسپولیس به هوادارانش ساندویچ می‌دهد| علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس دیروز از برنامه عجیب خود رونمایی کرد: «برای بازی با تراکتورسازی می‌خواهیم برای هر هوادارمان ساندویچ‌ …

موبنا
این سازمان از طریق صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی ضمن آرزوی سلامتی برای کی‌روش به طنز برای او نوشت: «دل‌مان برای سبیلت تنگ شده است.»
پرسپولیس به هوادارانش ساندویچ می‌دهد| علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس دیروز از برنامه عجیب خود رونمایی کرد: «برای بازی با تراکتورسازی می‌خواهیم برای هر هوادارمان ساندویچ‌ در نظر بگیریم و این کار را با هماهنگی اسپانسر خود انجام می‌دهیم. این سرویس‌دهی باعث می‌شود تا هواداران بیشتر به ورزشگاه بیایند و در کنار آن ما می‌توانیم از راه‌های دیگر برای باشگاه درآمدزایی داشته باشیم.»
گم‌شدن عجیب مجیدی| فرزاد مجیدی، سرپرست موقت استقلال در چند روز گذشته به شکل مشکوکی در تمرینات حاضر نشده و تلفن همراهش را هم خاموش کرده است. در همین گیرودار، انتشار عکس‌هایی شاد از فرهاد و فرزاد مجیدی در دوبی، توجیه نصرالله عبداللهی، مشاور ویژه باشگاه درباره بیماری او را بی‌ثمر جلوه می‌دهد. ظاهرا حضور عبداللهی در کادر مدیریتی استقلال چندان به مذاق مجیدی خوش نیامده است.
لیست نهایی ستارگان جهان برای حضور در ایران| لیست نهایی تیم منتخب ستارگان جهان که برای دیدار خیرخواهانه مقابل ستارگان ایران به تهران می‌آیند، مشخص شد. فرناندو هیرو، میشل سالگادو، فرناندو سانز، مندیتا، ‌ادگار داویتز، لوئیس فیگو،‌ روبرتو کارلوس، گوتی، مورینتز، فان نیستروی، دکو، کارمبئو، دل پیرو، ماکلله، پیرس، زامبروتا، زانتی، ماتاراتزی، کاناوارو، رائول گونزالس و ویکتور بایا نفراتی هستند که در‌ سال ٩٥ به ایران سفر می‌کنند.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا