تصویر نوار اطلاعیه اندروید N فاش شد

موبنا- امروز به لطف اندروید پلیس، تصویری از نوار اطلاع‌رسانی این نسخه از اندروید فاش شده است. گوگل ظاهرا سایه‌ای که بخش اطلاع‌رسانی اندروید را نشان می‌دهد تغییر داده و همانطور که در تصویر اسکرین شات زیر تماشا می‌کنید، سایه‌های این بخش نسبت به اندروید مارشملو تغییر کرده است. در مارشملو فاصله‌ای بین هر اطلاعیه جدید …

موبنا- امروز به لطف اندروید پلیس، تصویری از نوار اطلاع‌رسانی این نسخه از اندروید فاش شده است.

گوگل ظاهرا سایه‌ای که بخش اطلاع‌رسانی اندروید را نشان می‌دهد تغییر داده و همانطور که در تصویر اسکرین شات زیر تماشا می‌کنید، سایه‌های این بخش نسبت به اندروید مارشملو تغییر کرده است. در مارشملو فاصله‌ای بین هر اطلاعیه جدید وجود دارد، اما در اندروید نسخه N فاصله بین اطلاعیه‌ها کاملا حذف شده و نوار اطلاع‌رسانی دستگاه لب به لب است.

ظاهرا با یک نوار پایین کشیدن نوار اطلاعیه‌های دستگاه به برخی از مهمترین عملکرد‌های دستگاه مانند، وای‌فای، چراغ قوه، باتری و میزان آنتن‌دهی دستگاه نیز دسترسی سریع وجود دارد. گوگل هم‌اکنون نیز چنین میان‌بر‌هایی در نظر گرفته اما برای دسترسی به آن‌ها باید دوبار نوار اطلاعیه را به سمت پایین بکشید.

android-n

بر اساس گزارش اندروید پلیس، اسکرین شاتی که در حال مشاهده آن هستید تنها یک ماکت از چیزی است که در اندروید N وجود دارد و آن‌ها نتوانسته‌اند اسکرین شات اصلی را منتشر کنند. پس زیاد نباید به این اسکرین شات هم دل بست، چرا که ممکن است در طرح اصلی تغییرات بیشتری وجود داشته باشد یا اینکه تا زمان عرضه این بروزرسانی، تغییرات بیشتری به وجود آید.

منبع:زومیت|نویسنده:امین فیض پور

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا