پیش فروش گلکسی اس ۷ سامسونگ نشان از رکوردشکنی پرچمدار جدید سامسونگ دارد

موبنا- حال گزارش‌های ارائه شده توسط مشتریان تی‌موبایل حکایت از این دارد که این افراد گلکسی اس ۷‌های پیش خرید شده‌ی خود را دریافت کرده‌اند. سامسونگ در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون گوشی‌های هوشمند جدید پرچمدار خود را با نام گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج معرفی کرد. این گوشی‌های هوشمند با بهبود‌هایی …

موبنا- حال گزارش‌های ارائه شده توسط مشتریان تی‌موبایل حکایت از این دارد که این افراد گلکسی اس ۷‌های پیش خرید شده‌ی خود را دریافت کرده‌اند.

سامسونگ در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون گوشی‌های هوشمند جدید پرچمدار خود را با نام گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج معرفی کرد. این گوشی‌های هوشمند با بهبود‌هایی در مقایسه با نسل پیشین همراه شده‌اند که از جمله‌ی آن می‌توان به استفاده از تراشه‌های جدید اسنپدراگون ۸۲۰ و اکسینوس ۸۸۹۰ در کنار بهبود عملکرد باتری و پشتیبانی میکرو SD اشاره کرد. سامسونگ همزمان با معرفی محصول خود اعلام کرد که پیش فروش این محصول از ۲۳ فوریه (۴ اسفند) آغاز خواهد شد؛‌ حال آنکه انتشار گزارش‌هایی از جانب کاربران شبکه‌ی مخابراتی تی-موبایل نشان از این دارد که سامسونگ در حال رکوردشکنی از نظر عرضه‌ی گوشی هوشمند خویش بوده و شماری از کاربران محصولات پیش خرید شده‌ی خود را دریافت کرده‌اند.

همانطور که اشاره کردیم سامسونگ همزمان با معرفی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج اعلام کرد که پیش فروش این محصولات از ۲۳ فوریه آغاز و احتمالا شاهد عرضه‌ی این محصولات از هفته‌ی اول یا دوم ماه مارس میلادی (۱۱ الی ۲۴ اسفند) خواهیم بود. با توجه به شواهد موجود می‌توان به جرات گفت که گلکسی اس ۷ در حال رکورد شکنی از نظر زمان کوتاه عرضه پس از معرفی این گوشی هوشمند است. شواهد موجود نشان از این دارد که این گوشی هوشمند علاوه بر زمان کوتاه عرضه، در مورد میزان فروش نیز در حال ثبت رکوردهای جدیدی است. الدار مورتازین که یکی از شناخته شده‌ترین فاش‌کنندگان دنیای فناوری است اعلام کرده که سامسونگ با عرضه‌ی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در بیش از ۶۰ کشور جهان، در حال تجربه‌ی فروش بالا است. وی به این موضوع اشاره کرده که بیش از ۶۴ درصد از گوشی‌های هوشمند به فروش رفته از سری جدید این محصولات متعلق به گلکسی اس ۷ اج بوده و ۳۶ درصد باقی ماده از نوع گلکسی اس ۷ است.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ در پیش فروش گلکسی اس ۷ به چه رکوردهایی دست پیدا کرده است. این کمپانی که برنده‌ی بلامنازع رقابت در دنیای گوشی‌های هوشمند اندرویدی بوده، اپل را به عنوان رقیب بزرگ خود می‌بیند. باید دید که سامسونگ تا چه اندازه در فروش گلکسی اس ۷ موفق خواهد بود؟

منبع:زومیت|نویسنده:حسین خلیلی صفا

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا