دی‌ اس ای-تنس در ژنو ۲۰۱۶ رونمایی می‌شود؛ رقیب بی ام و آی ۸

موبنا- این خودروی الکترونیکی  سه دره و از نوع کوپه است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این خودرو قدرتمندتر از بی ام و آی۸ خواهد بود. همراه زومیت باشید تا با مشخصات و طراحی دی‌اس ای-تنس مطلع شوید. تبلیغات فروشگاه اینترنتی دیجی کالا اخذ نمایندگی رسمی CIWدر ایران آموزش EMC با تجهیزات واقعی vnx5200 سال گذشته برند …

موبنا- این خودروی الکترونیکی  سه دره و از نوع کوپه است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این خودرو قدرتمندتر از بی ام و آی۸ خواهد بود. همراه زومیت باشید تا با مشخصات و طراحی دی‌اس ای-تنس مطلع شوید.

سال گذشته برند لوکس دی‌اس از سیتروئن جدا شد. این برند لوکس فرانسوی حالا پس از یک سال جدایی، می‌خواهد در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ از خودروی الکترونیکی خود رونمایی کند.

بر اساس تصاویر منتشر شده از دی‌اس تنس، به نظر می‌رسد دی اس برای تولید این خودرو از روی دست بی‌ام‌و تقلب کرده و می‌خواهد رقیب قدری برای آی ۸ ارائه دهد.

دی اس ای-تنس

شرکت دی‌اس اعلام کرده که برای طراحی، تست و تولید این خودروی الکترونیکی ۸۰۰ ساعت روی آن کار شده است. طراحی این خودرو بسیار زیبا به نظر می‌رسد و جذابیت آن سبب شده که دی‌اس تنس در میان خودروهای لوکس هیبریدی دنیا قرار بگیرد.

پیشرانه‌ی الکترونیکی DS E-Tense توان خروجی ۴۰۲ اسب بخار تولید می‌کند. این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در زمان ۴.۵ ثانیه می‌پیماید. این درحالی است که بی‌ام‌و آی۸ توان خروجی ۳۵۷ اسب بخار دارد، ولی شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر  را در مدت ۳.۶ ثانیه طی می‌کند.

دی اس ای-تنس

باتری این خودرو لیتیوم یونی است. یکبار شارژ کردن این باتری لیتیومی می‌تواند انرژی پیشرانه‌ی خودرو را برای طی کردن مسافت ۳۰۱ کیلومتر در رانندگی ترکیبی و مسافت ۳۶۰ کیلومتر در رانندگی با سرعت یکنواخت فراهم کند.

شاسی این خودرو از فیبرهای کربنی تشکیل شده است. لاستیک‌های این خودرو از نوع سوپر اسپورت پیلوت شرکت میشلین است که یکی از قابلیت‌های ورزشی این خودرو است.

دی اس ای-تنس

هر چند که مشخصات فنی این خودرو قوی و قابل توجه است، اما یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های این خودرو را می‌توان طراحی آن دانست. چراغ ال‌ای‌دی دید روز با قابل چرخش ۱۸۰ درجه‌ای در جلوی اتومبیل قرار دارد؛ در حالی که چراغ‌های عقب خودرو و سقف ای‌-تنس یکپارچه‌ بوده و طراحی جدایی ندارند که سبب زیبایی ظاهر خودرو شده است.

دی اس ای-تنس

بخش پشتی این خودرو مانند برخی از خودروهای کوپه و برخلاف خودروهای سدان از شیشه یک سره تشکیل نشده و کشیده نیست. در بخش پشت به غیر از سپر و چراغ‌ها که به آنها اشاره شد، تنها دوربین دید از عقب وجود دارد.

از امکانات داخلی این خودرو می‌توان به داشبورد تمام استیل، سامانه‌ی صوتی فوکال آتوپیا، ساعت مچی که می‌توان به دست بست یا بر روی کنسول وسط قرار داد و صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی اشاره کرد.

دی اس ای-تنس

دی اس ای-تنس

منبع:زومیت|نویسنده:حامد قاسمی نراقی

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا