آغاز پیش‌فروش مدل لوکس Galaxy S7 با بدنه‌ای از طلای ۲۴ عیار

موبنا ، میثم لطفی – به گزارش موبنا، کاربران هم‌اکنون می‌توانند مدل ویژه این گوشی هوشمند با بدنه‌ای از طلای ۲۴ عیار یا ۱۸ عیار و از نوع طلای صورتی یا پلاتینیوم خریداری کنند. شرکت سامسونگ با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد پیش‌فروش این گوشی‌های لوکس از هم‌اکنون آغاز شده است و کاربران می‌توانند آنها …

موبنا ، میثم لطفی – به گزارش موبنا، کاربران هم‌اکنون می‌توانند مدل ویژه این گوشی هوشمند با بدنه‌ای از طلای ۲۴ عیار یا ۱۸ عیار و از نوع طلای صورتی یا پلاتینیوم خریداری کنند.

سامسونگ گلکسی طلا

شرکت سامسونگ با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد پیش‌فروش این گوشی‌های لوکس از هم‌اکنون آغاز شده است و کاربران می‌توانند آنها را با پرداخت ۱۷۰۰ پوند خریداری کنند.

سامسونگ گلکسی طلا (3)

اگر شما هم‌اکنون مدل لوکس دو گوشی هوشمند Galaxy S7 و S7 edge را پیش‌خرید کنید، سامسونگ آنها را در تاریخ ۱۱ مارس به دست شما می‌رساند. سامسونگ همچنین اعلام کرد ارسال این گوشی‌های لوکس به تمام نقاط جهان به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود و یک سال خدمات پس از فروش ویژه هم برای آنها در نظر گرفته شده است.

سامسونگ گلکسی طلا (4)

این گوشی‌های منحصر به‌فرد در یک جعبه چوبی لوکس عرضه می‌شوند و علاوه بر لوازم جانبی معمول، یک دستگاه عینک واقعیت مجازی Gear VR به همراه شارژر بی‌سیم Wireless Charging Pad با آنها ارایه می‌شود.

سامسونگ گلکسی طلا (5)

شرکت سامسونگ اعلام کرد ۵ درصد درآمد حاصل از فروش این گوشی‌های لوکس و منحصر به‌فرد را به انجمن‌های خیریه هدیه می‌دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا