۸۵ درصد همه مشکلات گوشی‌ها مربوط به دستگاه‌های اندرویدی است

موبنا – مطالعه‌ای که به تازگی انجام شده، نشان می‌دهد در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۵، ۸۵ درصد از مشکلات در دستگاه‌های اندرویدی بوده است. این مقدار بسیار زیاد است اما باید در نظر داشته باشید که بازار غالب گوشی‌های هوشمند در دست دستگاه‌های اندرویدی است. اما منظور از مشکلات یا همان با مشکل مواجه …

موبنا – مطالعه‌ای که به تازگی انجام شده، نشان می‌دهد در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۵، ۸۵ درصد از مشکلات در دستگاه‌های اندرویدی بوده است. این مقدار بسیار زیاد است اما باید در نظر داشته باشید که بازار غالب گوشی‌های هوشمند در دست دستگاه‌های اندرویدی است.

اما منظور از مشکلات یا همان با مشکل مواجه شدن وظایف در سیستم عامل‌ها طیف بزرگی از نقاط ضعف شبیه به کرش اپلیکیشن‌ها، عملکرد ضعیف و شکایات از طول عمر باتری را شامل می‌شود. بر طبق اعداد و ارقام، ۲۷ درصد از این مشکلات در دستگاه‌های سامسونگ بوده است، اما باز هم باید توجه داشت که کمپانی کره‌ای نزدیک به ۲۲.۵ درصد از کل بازار گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۵ را در اختیار داشته است. ۱۵ درصد از این مشکلات به اپل برمی‌گردد در حالی که اپل ۱۶ درصد از سهم کل بازار گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۵ را در اختیار گرفته بود.

از آمار و ارقام دیگر مربوط به دستگاه‌ها در تصویر زیر ارائه شده که وابسته به اسم و رنگ هر کمپانی درصد مشکلاتی که در دستگاه آن‌ها به وجود آمده را نشان می‌دهد.

c1b0d9ad-2dd8-4085-93fc-ffebc1105edf

البته بسیاری از مشکلاتی که در سیستم‌عامل‌های اندروید این شرکت‌ها به وجود آمده، به دلیل ارور‌هایی است که به وسیله خود کاربر به وجود آمده‌اند؛ برای مثال شارژ کردن زیاد از حد باتری و بروزرسانی نکردن اپلیکیشن‌ها که منجر به کرش شده‌اند. بنابراین مراقب دستگاه اندرویدی خود باشید، برای جلوگیری از کرش‌های بی‌موقع، به طور منظم نسخه اندروید و اپلیکیشن‌ها را به نسخه‌های جدیدتر بروزرسانی کنید.

منبع: زومیت | نویسنده: امین فیض پور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا