سنتناریو غول ۷۷۰ اسب بخاری لامبورگینی در ویدیویی فاش شد

موبنا- لامبورگینی قصد دارد تا صدسالگی بنیان‌گذار خود را با معرفی نسخه‌‌ی غول‌آسای قدرت ۷۷۰ اسب بخاری، با نام سنتناریو (centenario) جشن بگیرد. حال که به صدمین سالگرد تولد بینان‌گذار لامبورگینی نزدیک می‌شویم، این شرکت برای ادای احترام به موسس خود محصولی ویژه عرضه خواهد کرد. این نسخه که سنتناریو (یا چنتناریو) نام دارد ۷۷۰ اسب …

موبنا- لامبورگینی قصد دارد تا صدسالگی بنیان‌گذار خود را با معرفی نسخه‌‌ی غول‌آسای قدرت ۷۷۰ اسب بخاری، با نام سنتناریو (centenario) جشن بگیرد.

حال که به صدمین سالگرد تولد بینان‌گذار لامبورگینی نزدیک می‌شویم، این شرکت برای ادای احترام به موسس خود محصولی ویژه عرضه خواهد کرد. این نسخه که سنتناریو (یا چنتناریو) نام دارد ۷۷۰ اسب بخار در اختیار مالک خود قرار خواهد داد. حال تصاویری از ابرخودروی جدید لامبورگینی فاش شده است که طراحی فوق‌العاده‌ی آن را نشان می‌دهد.

همانند سستو المنتو و وننو، سنتناریو به قدری قدرت دارد که برای استفاده‌ی حداکثری از آن باید راننده‌‌ای حرفه‌ای باشید. لامبورگینی خودروی جدید خود را در نمایشگاه ژنو معرفی خواهد کرد و در معرض نمایش عموم قرارخواهد داد.

سنتناریو

سنتناریو در حدود ۲.۵ میلیون دلار قیمت خواهد داشت و تنها ۴۰ عدد از آن تولید خواهد شد. با توجه به این که تنها ۴۰ دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد می‌توان حدس زد که پس از به فروش رسیدن این تعداد، قیمت خودرو به طرزی نجومی افزایش پیدا کند.

سنتناریو دارای پیشرانه‌ی V-12 با قدرت ۷۷۰ اسب بخار است که در زمان اعجاب‌آور ۲.۸ ثانیه سرعت خودرو را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این خودرو در دست نیست و انتظار می‌رود طی این هفته و با آغاز نمایشگاه خودرو ژنو بیشتر از آن بشنویم.

منبع:زومیت|نویسنده:میعاد بافراست

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا