تصاویر فاش شده از ویوو ایکس پلی ۵

موبنا- ویوو ایکس پلی ۵ فردا معرفی خواهد شد و گفته می‌شود که این محصول از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. حال پیش از معرفی، تصاویری از این محصول فاش شده‌اند. ویوو ایکس پلی ۵ کمتر از ۲۴ ساعت دیگر رسما معرفی می‌شود و البته رکورد جدیدی را نیز در دنیای تلفن‌های هوشمند ثبت خواهد …

موبنا- ویوو ایکس پلی ۵ فردا معرفی خواهد شد و گفته می‌شود که این محصول از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. حال پیش از معرفی، تصاویری از این محصول فاش شده‌اند.

ویوو ایکس پلی ۵ کمتر از ۲۴ ساعت دیگر رسما معرفی می‌شود و البته رکورد جدیدی را نیز در دنیای تلفن‌های هوشمند ثبت خواهد کرد. این محصول از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده می‌کند و چنین میزانی از حافظه‌ی رم باعث می‌شود که دستگاه در زمینه‌ی مالتی‌تسکینگ یکه‌تاز باشد. گفته می‌شود این تلفن هوشمند از نمایشگر ۵.۵ اینچی استفاده می‌کند که وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل یا QHD را ارائه می‌کند. اسنپدراگون ۸۲۰ در این دستگاه پردازش‌های آن را برعهده گرفته است و در ویدیویی که چندی پیش منتشر شد این محصول عملکرد بهتری نسبت به آیفون ۶ اس داشت.

ایکس پلی 5

با وجود اینکه به‌احتمال زیاد ویوو Xplay 5 تنها در چین عرضه می‌شود، اما تاکنون توانسته توجهات زیادی را به‌سوی خود جلب کند و دلیل این موضوع نیز حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی این دستگاه است. ماه سپتامبر بود که سامسونگ اعلام کرد چیپ‌های رم جدید این شرکت می‌توانند تا ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم را پشتیبانی کنند و با این اوصاف محصولاتی با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی در آینده‌ای نزدیک در بازار‌های آمریکا – و سایر کشور‌ها – حضور خواهند داشت. اما به‌احتمال زیاد این موضوع تا زمان معرفی پرچم‌داران سال ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ اتفاق نخواهد افتاد. با این حال در حال حاضر ایکس پلی ۵ از سوی ویوو ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ایکس پلی 5

این محصول فردا معرفی خواهد شد و حال تصاویر جدیدی از آن را شاهد هستیم که با تماشای آن‌ها می‌توانید هرچه بیشتر با این محصول خارق‌العاده آشنا شوید.

ایکس پلی 5

منبع:زومیت|نویسنده:سعید میرزاپور

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا