رایگان‌ نه، بلیت ‌‌هزار تومان شد

موبنا  –  روز گذشته در وزارت ورزش بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال، علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس،‌ رضا حسنی‌خو مدیرکل حراست وزارت ورزش و مهدی تاج رئیس سازمان لیگ جلسه‌ای برای استانداردسازی بلیت‌فروشی مسابقات لیگ‌برتر برگزار کردند. واگذاری بلیت‌فروشی به سرخابی‌ها یکی از تصمیمات مهم در این جلسه که به درخواست مدیران استقلال و پرسپولیس …

موبنا  –  روز گذشته در وزارت ورزش بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال، علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس،‌ رضا حسنی‌خو مدیرکل حراست وزارت ورزش و مهدی تاج رئیس سازمان لیگ جلسه‌ای برای استانداردسازی بلیت‌فروشی مسابقات لیگ‌برتر برگزار کردند.
واگذاری بلیت‌فروشی به سرخابی‌ها
یکی از تصمیمات مهم در این جلسه که به درخواست مدیران استقلال و پرسپولیس و موافقت سایر اعضا اتخاذ شد، اعطای بلیت‌فروشی مسابقات از فصل آینده به ٢ باشگاه بزرگ پایتخت بود. به گفته تاج احتمالا این اتفاق در آینده برای سایر باشگاه‌ها نیز رخ می‌دهد که در درآمدزایی باشگاه‌ها بسیار موثر است.
بلیت ‌هزار تومانی
طرح رایگان‌شدن تماشای مسابقات طی چند هفته اخیر میان تمام تیم‌های لیگ‌برتری فراگیر شد و با استقبال خوبی ازسوی هواداران همراه بود تا این‌که مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش برای کاهش قیمت بلیت‌ها به فکر بیفتند. درهمین راستا در جلسه روز گذشته قرار شد طرح بلیت مجانی حذف شده و فروش بلیت با یک قیمت نازل و به صورت کنترل شده در دستور کار قرار بگیرد. طبق این توافق قرار است از طریق سازمان لیگ کارت‌های هوشمندی دراختیار هواداران قرار بگیرد که برای هر بازی در ورزشگاه آزادی ‌هزارتومان از موجودی آن کاسته شود. باید دید آیا این طرح برای بازی‌های پیش‌رو اجرایی می‌شود و آیا با استقبال مردم مثل مجانی‌شدن بلیت‌ها مواجه می‌شود یا خیر.
اظهارات مجری طرح
مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ درباره طرح جدید بلیت‌فروشی در بازی‌های لیگ‌برتر می‌گوید: «با توجه به ظرفیت ایجادشده و همچنین با توجه به این نکته که فروش بلیت رایگان امکان محاسبه آمار دقیق تماشاگران را از ما می‌گرفت و نمی‌توانستیم خیل عظیم جمعیتی که برای ورود به طبقه دوم ورزشگاه می‌آمدند را سازماندهی کنیم، مقرر شد درجلسه‌ای دیگر با کارشناسان دو باشگاه، تماشاچیان کارت ورود به ورزشگاه را با قیمتی بسیار نازل خریداری کنند. برای ٤ بازی استقلال، ٤ بازی پرسپولیس و یک بازی مشترک مقرر شد تسهیلاتی فراهم شود که این بلیت‌ها با قیمتی نازل که تنها پول کارت ورود به ورزشگاه محاسبه می‌شود، دراختیار تماشاچیان قرار گیرد.»

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا