این مواد غذایی عالی را به برنامه غذایی کودک‌تان اضافه کنید

لذا حتما این مواد را به رژیم غذایی‌شان اضافه کنید. شیر شیر منبع خوبی از کلسیم، ویتامین D و فسفر است که برای رشد دندان ها و استخوان ها حیاتی است. جدای از آن، شیر همچنین حاوی مواد مغذی دیگری مثل پروتئین، زینک، ویتامین A، B2 و B12 است. اگه فرزندتان شیر دوست ندارد، غذاهایی …

لذا حتما این مواد را به رژیم غذایی‌شان اضافه کنید.
شیر
شیر منبع خوبی از کلسیم، ویتامین D و فسفر است که برای رشد دندان ها و استخوان ها حیاتی است. جدای از آن، شیر همچنین حاوی مواد مغذی دیگری مثل پروتئین، زینک، ویتامین A، B2 و B12 است. اگه فرزندتان شیر دوست ندارد، غذاهایی که حاوی شیر هستند  به او بدهید مثل فرنی.
تخم مرغ
تخم مرغ سرشار از پروتئین و ویتامین های B است، و در طول سال‌های رشد بچه ها خیلی مفید است. روش‌های مختلف پخت تخم مرغ را  امتحان کنید مثلا آن را آب پز  یا نیمرو کنید تا بچه ها از خوردنش زده نشوند. سعی کنید از دستورهای غذایی متفاوت استفاده کنید تا بتوانید تا جایی که می شود به اغلب وعده های غذایی‌شان تخم‌مرغ اضافه کنید.
ماهی
ماهی به خاطر چربی های امگا ۳ شناخته شده است، این چربی ها می‌توانند رشد مغزی کودکان و نوجوانان را تقویت کرده و بینایی را بهبود بدهند. ماهی هایی مثل قزل آلا را به وعده های غذایی فرزندتان اضافه کنید.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا