خط تولید پرنده!(+عکس)

موبنا – همزمان با پیشرفت فناوری و محبوب شدن ابزارک هایی مانند تلفن هوشمند و تبلت شاهد ورود یک عضو جدید به میدان هستیم که محبوبیت آن با سرعت بسیار زیادی در حال افزایش است و استفاده های متنوعی در رابطه با آن تعریف می شود. بله از پرنده های کنترل از راه دور کوچک یا …

موبنا – همزمان با پیشرفت فناوری و محبوب شدن ابزارک هایی مانند تلفن هوشمند و تبلت شاهد ورود یک عضو جدید به میدان هستیم که محبوبیت آن با سرعت بسیار زیادی در حال افزایش است و استفاده های متنوعی در رابطه با آن تعریف می شود.

158702_151

بله از پرنده های کنترل از راه دور کوچک یا همان پهپادها می گوئیم. این وسایل پرنده از نیروهای ایرودینامیکی برای پرواز در مسیر دلخواه کاربر استفاده می کنند. آنچه که امروز در بازار فناوری به عنوان پرنده های بدون سرنشین کوچک ارائه می شود مفهومی متفاوت با تعریف اصلی پهپاد به عنوان وسایلی برای جاسوسی، حملات انتحاری و … را جا انداخته اند.

 158701_965 asdasdture Captuasdasdre  Captuasdasdasdre 158703_295

از میان کشورهای جهان، امریکا بیشترین سرمایه گذاری در زمینه توسعه پهپادهای نظامی را انجام داده و از دهه ۹۰ این مساله را بصورت جدی دنبال می کند اما امروز این پرنده های کوچک و البته غیرنظامی در انواع خطوط تولید از کارگاههای کوچک گرفته تا کمپانی های بزرگ تولید می شوند و بسته به استفاده دارای طراحی و مهندسی متفاوتی هستند.

در این میان شاید عجیب نباشد تولیدکنندگان چینی که از هیچ فرصتی برای حضور در فعالیت های سودآور به سادگی نمی گذرند، روی به ساخت انواع متنوع پهپاد با اهداف غیرنظامی و عرضه در بازارهای عمومی بیاورند.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، حوزه تولید پهپاد یکی از روشن ترین افق های حوزه تولید را دارد زیرا بازار اینگونه وسایل در شرایط کنونی و آینده بسیار پراقبال خواهد بود. از این رو تقاضای مناسب از بازارهای بین المللی زمینه را برای توسعه فعالیت های تولیدی در این بخش فراهم می کند.

در ادامه این مطلب سری به یکی از خطوط تولید پرنده های بدون سرنشین در کشور چین خواهیم زد که علاوه بر سود تضمین شده، ظرفیت اشتغال زایی مناسبی نیز دارد.

دیوار یا صفحه تنظیم دقت دوربین محصولات تولید شده

منبع:پول‌نیوز|نویسنده:سمیه علی‌اصغری

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا