نقش حائز اهمیت فضای مجازی در دوره انتخابات

به گزارش خبرنگار موبنا، محمود واعظی امروز در مراسم اختتامیه پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فضای مجازی در این دوره انتخابات نقش مهمی پیدا کرد به طوری که با فضای مجازی کمتر شاهد درگیری‌ها و اختلافات علنی بودیم. وی با اشاره به اینکه بسیاری از گروه‌ها و احزاب در انتخابات …

به گزارش خبرنگار موبنا، محمود واعظی امروز در مراسم اختتامیه پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فضای مجازی در این دوره انتخابات نقش مهمی پیدا کرد به طوری که با فضای مجازی کمتر شاهد درگیری‌ها و اختلافات علنی بودیم.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از گروه‌ها و احزاب در انتخابات این دوره کمتر به مسئله تبلیغات سنتی پرداخته‌اند، گفت: برخی از کاندیداها با ایتفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به تبلیغات خود پرداختند.
واعظی همچنین به نقش تاثیرگذار موبایل وفضای مجازی در روز انتخابات اشاره کرد و گفت: در روز رأی‌گیری بسیاری از افراد از طریق موبایل خود، لیست نامزدها را انتخاب کرده و رای می‌دادند که در این دوره از برگزاری انتخابات، به گفته مسئولان امنیت بیشتری برقرار شد و تخلفات به مراتب کمتر از گذشته بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: فضای مجازی نقش حائز اهمیتی در این دوره انتخابات داشت چرا که کمتر شاهد درگیری‌ها و اختلافات علنی بودیم.
وی در ادامه گفت: تمامی بنگاه‌های ارتباطی و اپراتورهای ارتباطی باید نسبت به کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند در فضای مجازی مسئول باشند و جایزه ملی کیفیت ارتباطات می‌تواند تاثیر مثبتی در ارزیابی این شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی داشته باشد.
واعظی، تمامی این موارد را نیازمند ارائه خدمات با کیفیت عنوان کرد و گفت: فضای مجازی نیازمند جدی کیفیت بالا است و این خدمات ارائه نخواهد شد مگر اینکه برای کیفیت آن توجه مضاعفی صورت گیرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در ایام انتخابات به طور متوسط روزانه ۲۰۰ میلیون پیامک در فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی انتخاباتی مبادله شد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا