برترین برند خودرو سال اعلام شد

برای انتخاب بهترین خودروی سال که به رسم عادت هرساله توسط این مجله معرفی می‌شود و حالا تفاوت‌هایی به خود دیده است، فاکتورهایی نظیر تست جاده‌ای، قابلیت اطمینان، ایمنی و رضایت مالکان مد نظر قرار گرفته شده که در این میان شرکت خودروسازی آئودی به عنوان بهترین برند در سال ۲۰۱۶ انتخاب شده است. پس …

آئودی، برترین برند سال شناخته شد

برای انتخاب بهترین خودروی سال که به رسم عادت هرساله توسط این مجله معرفی می‌شود و حالا تفاوت‌هایی به خود دیده است، فاکتورهایی نظیر تست جاده‌ای، قابلیت اطمینان، ایمنی و رضایت مالکان مد نظر قرار گرفته شده که در این میان شرکت خودروسازی آئودی به عنوان بهترین برند در سال ۲۰۱۶ انتخاب شده است. پس از آئودی نیز به ترتیب برند‌هایی نظیر سوبارو، لکسوس، پورشه و ب‌ام‌و عناوین دوم تا پنجم بهترین برندهای سال را ازآن خود کرده‌اند.

سال گذشته و یکسال قبل‌تر از آن، یعنی در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ هم محصولات شرکت خودروسازی تسلا یعنی مدل اس به عنوان بهترین خودروی سال انتخاب شد، ولی امسال اين مجله، شرکت خودروسازی را به انتخاب برندی مستقل از یک کمپانی ترجیح داده است.

پس از جایگاه پنجم در جدول که متعلق به شرکت خودروسازی بی ام و است، در جایگاه ششم و هفتم برندهای مزدا و جنرال موتورز قرار گرفته‌اند و تویوتا نیز پس از این دو، جای خود را در جایگاه هشتم لیست برترین خودروهای سال پیدا کرده است!. دو برند کره‌ای کیا و هیوندای نیز به ترتیب جایگاه نهم و دهم را به خود اختصاص داده‌اند.

از آخر، یعنی در جایگاه ۳۰ نیز می‌توان شرکت خودروسازی فیات را مشاهده کرد که جدیدا خبر ورود آن و تولید مشترک آن در ایرانخودرو به گوش می‌رسد!، این در حالی است که جیپ کرایسلر پیوسته به این کمپانی هم در جایگاه ۲۹ قرار گرفته‌اند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا