اقدام متقلبانه، برای کاهش رأی آیت الله مصباح!+عکس

حمید رسایی، در کانال تلگرامی خود نوشت: اقدام عجیبی را از طرف وزارت کشور شاهدیم. در برگه های الصاق شده در حوزه های اخذ رای، در برابر نام آقای مصباحی مقدم نوشته شده، شهرت: مصباح، مصباحی مقدم! ولی قسمت شهرت مربوط به آیت الله مصباح، خالی قرار داده شده است! اولا تاکنون هیچ کس نشنیده …

حمید رسایی، در کانال تلگرامی خود نوشت: اقدام عجیبی را از طرف وزارت کشور شاهدیم. در برگه های الصاق شده در حوزه های اخذ رای، در برابر نام آقای مصباحی مقدم نوشته شده، شهرت: مصباح، مصباحی مقدم! ولی قسمت شهرت مربوط به آیت الله مصباح، خالی قرار داده شده است!
اولا تاکنون هیچ کس نشنیده که آقای مصباحی مقدم را مصباح خطاب کنند، برای همین در هیچ یک از اوراق تبلیغاتی آقای مصباحی مقدم به این شهرت اشاره نشده است. علاوه بر این، شهرت های دیگر ایشان است: شهرت مصباحی و شهرت مقدم. بنده هشت سال با ایشان همکار بوده ام و از سال ۱۳۷۰ هم ایشان را می شناسم، تنها شهرت قابل قبول ایشان مصباحی است ولی حتی یک بار هم نشنیدم کسی ایشان را اقای مصباح یا آقای مقدم خطاب کند.

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000476/nf00476476-1.jpg

نتیجه این اقدام وزارت کشور این است که طبق قانون، در تمام برگه هایی که نوشته می شود: مصباح، آرای اخذ شده بین آیت الله مصباح و آقای مصباحی مقدم تقسیم می شود! قبلا از این هم کد انتخاباتی آیت الله مصباح اشتباه درج شده بود!

نام این اقدام وزارت کشور چیست؟!

جالبتر این است که در قسمت شهرت نام آقای علوی هم نوشته شده: دکتر علوی!!!

۱۷۶/

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا