انتخابات در ایلام به دور دوم کشیده شد

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام نتیجه‌ی قطعی انتخابات را در حوزه‌ی ایلام ، مهران، ملکشاهی، ایوان، سیروان و چرداول اعلام کرد. «عبادالله باقری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: مردم قدرشناس ایلام با حضور بیش از ۷۵ درصدی خود در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره …

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام نتیجه‌ی قطعی انتخابات را در حوزه‌ی ایلام ، مهران، ملکشاهی، ایوان، سیروان و چرداول اعلام کرد.

«عبادالله باقری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: مردم قدرشناس ایلام با حضور بیش از ۷۵ درصدی خود در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان همگام با دیگر مردم کشور با حضور پرشور خود دشمنان ایران را ناامید و دوستان انقلاب اسلامی را شاد و بار دیگر امیدوارتر کردند.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه‌ی ایلام، مهران، ایوان، ملکشاهی، سیروان و چرداول از مجموع ۲۲۱ هزار و ۲۶۴ رای صحیح ماخوذه سلام امینی ۳۹ هزار و ۳۶۳ رای ، سارا فلاحی ۳۸ هزار و ۵۵۶ رای ، جلال میرزایی ۳۶ هزار و ۴۷۰ رای و لطیف صادقی ۳۱ هزار و ۳۸۴ رای را کسب کردند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام گفت: به این ترتیب انتخابات در این حوزه برای فرستادن دو نماینده به مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شده و مردم ان‌شاءالله از بین این چهار کاندیدا نمایندگان خود را انتخاب خواهند کرد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا