تقدیر وزیر ارتباطات از شرکت های فعال جهت پوشش ارتباطی انتخابات

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ جلسه شورای فنی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر شنبه هشتم اسفند با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین مدیران شرکت های زیر مجموعه این وزارت برگزار شد. در این جلسه که عملکرد ارتباطی کشور در برگزاری انتخابات …

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ جلسه شورای فنی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر شنبه هشتم اسفند با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین مدیران شرکت های زیر مجموعه این وزارت برگزار شد.

در این جلسه که عملکرد ارتباطی کشور در برگزاری انتخابات مجلس و مجلس خبرگان مورد بررسی قرار گرفت دکتر واعظی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات توضیح داد: با توجه به تردیدها و احتمال مشکلاتی در برقراری ارتباطات مطمئن در روز برگزاری انتخابات مطرح شده بود، خوشبختانه شاهد بودیم با تلاش سازمان فناوری اطلاعات، سازمان تنظیم مقررات، شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت مخابرات ایران و تهران، همراه اول و شرکت کوه نور هیچ مشکل ارتباطی در شعب رأی گیری به وجود نیامد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین عنوان کرد: برقراری ارتباط با کیفیت و عدم بروز مشکل در روز انتخابات، مدیون زحمات و تلاش های کارکنان شریف حوزه ارتباطات کشور است و مردم به خوبی در انتخابات و پس از انتخابات شاهد این خدمات ارتباطی بودند.

لازم به یادآوری است سازمان فناوری اطلاعات، سازمان تنظیم مقررات، شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت مخابرات ایران و تهران، همراه اول و کوه نور از ماه ها پیش برنامه ریزی دقیق و منظمی را در خصوص برنامه ریزی و تأمین نیازها و پشتیبانی ارتباطی و فناوری اطلاعات انتخابات هفتم اسفند انجام داده بودند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا