تقدیر اصولگرایان از حضور مردم در انتخابات

متن این بیانیه به شرح زیر است: انتخابات دهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی و پنجمین دورۀ مجلس خبرگان با عنایت الهی و حضور پر شور شما مردم آگاه و همیشه در صحنه با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد و جلوۀ زیبای دیگری از مردم‌سالاری دینی را در برابر چشم جهان اسلام و مردم جهان …

متن این بیانیه به شرح زیر است:

انتخابات دهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی و پنجمین دورۀ مجلس خبرگان با عنایت الهی و حضور پر شور شما مردم آگاه و همیشه در صحنه با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد و جلوۀ زیبای دیگری از مردم‌سالاری دینی را در برابر چشم جهان اسلام و مردم جهان به نمایش گذاشت. شرکت بالای مردم و رقابت گسترده و نظم و آرامش حاکم بر فضای انتخابات را بی‌گمان باید دلیل روشنی بر عظمت و اقتدار ملی ایران اسلامی دانست. حضور ملت در پای صندوق‌های رأی که لبیک به دعوت مقام معظم رهبری بود، نشان داد که ملت ایران قدرشناس نعمت استقلال و آزادی است و به نظام جمهوری اسلامی اعتماد دارد.

ائتلاف اصولگرایان وظیفۀ خود می‌داند از عموم ملت بزرگوار، به ویژه همۀ آنان که در مراحل مختلف انتخابات با این ائتلاف همکاری داشته‌اند و نیز از همۀ مسئولان و دست‌اندرکاران اجرائی و نظارتی که انتخابات را برگزار کرده‌اند، سپاسگزاری کند. اطمینان دارد که همۀ مجلس دهم، مجلسی مؤمن و کارآمد در خدمت مردم و کشور خواهد بود.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا