۵ درصد مسکن مهر محمودآباد به بومی ها واگذار شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از فرمانداری محمودآباد، سیف الله فرزانه در مراسم معارفه رئیس راه و شهرسازی شهرستان با انتقاد از وضعیت مسکن مهر در شهرستان محمودآباد گفت: احداث مسکن مهر بدون نظر کارشناسی بود. فرماندار محمودآباد گفت: احداث مسکن مهر بدون نیاز سنجی و نظر کارشناسی بوده و امروز شهرستان را دچار …

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از فرمانداری محمودآباد، سیف الله فرزانه در مراسم معارفه رئیس راه و شهرسازی شهرستان با انتقاد از وضعیت مسکن مهر در شهرستان محمودآباد گفت: احداث مسکن مهر بدون نظر کارشناسی بود.

فرماندار محمودآباد گفت: احداث مسکن مهر بدون نیاز سنجی و نظر کارشناسی بوده و امروز شهرستان را دچار مشکل عدیده ای نموده است.

وی گفت:  از مجموع ۹۰۶ واحد مسکن مهر چاکسر سرخرود و همچنین ۴۳۲ واحد خط آهی محمودآباد سهم مردم فهیم محمودآباد تنها پنج درصد بوده و قطع به یقین باید گفت: ۹۵ درصد متقاضیان مسکن مهر محمودآباد غیر بومی و طلبکار هستند.

فرماندار محمودآباد گفت: شرمنده جوانان بومی فاقد مسکن هستم و این انتظار را از رئیس جدید راه و شهرسازی دارم که مسکن مهر را از افرادی که فاقد شرایط ابلاغی هستند باز پس بگیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا