تلسترا و هواووی اولین شبکه‌ LTE استرالیا را راه‌اندازی کردند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، شبکه‌های LTE در استرالیا که با طیف ۱۸۰۰ مگاهرتز برای سرویس های GSM مورد استفاده قرار می گیرد، بخش اصلی استانداردهای جهانی برای فناوری LTE است.از آنجا که اپراتورها در حال ارایه شبکه های LTE هستند، انتظار می رود این طیف به ۲۶۰۰ مگاهرتز ارتقا یابد …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، شبکه‌های LTE در استرالیا که با طیف ۱۸۰۰ مگاهرتز برای سرویس های GSM مورد استفاده قرار می گیرد، بخش اصلی استانداردهای جهانی برای فناوری LTE است.
از آنجا که اپراتورها در حال ارایه شبکه های LTE هستند، انتظار می رود این طیف به ۲۶۰۰ مگاهرتز ارتقا یابد و باند فرکانسی ۷۰۰ مگاهرتزی از طریق تقسیمات دیجیتالی در دسترس قرار گیرد.
بر اساس این گزارش تلسترا و هواووی در حال آزمایش فناوری LTE هستند تا ویژگی ها و خصوصیات و کاربردهای آن را در شبکه HSPA ریشه یابی کنند.
آزمایش فرکانس ۱۸۰۰ مگاهرتز شامل آزمایش های محصول تکمیل شده ساختار آنتن MIMO برای کاهش تداخل شبکه های رادیویی و پیشرفت محصول و سازماندهی شبکه هایی است که فناوری LTE به شکل خودکار در آنها اجرا شود. به این ترتیب انتظار می رود با پیشرفت این شبکه ها هزینه استفاده از سرویس ها کاهش یابد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا