اندرویید سه هم در راه بازار

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، Gingerbread نسخه بعدی سیستم عامل اندرویید است که قرار است همزمان با کریسمس آینده به بازار عرضه شود که اطلاعاتی راجع به آن ارایه شده است. گوگل در حالی اقدام به طراحی نسخه ۳.۰ اندرویید کرده که نسخه ۲.۲ آن را به تازگی …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، Gingerbread نسخه بعدی سیستم عامل اندرویید است که قرار است همزمان با کریسمس آینده به بازار عرضه شود که اطلاعاتی راجع به آن ارایه شده است.
گوگل در حالی اقدام به طراحی نسخه ۳.۰ اندرویید کرده که نسخه ۲.۲ آن را به تازگی برای تعداد محدودی از گوشی های هوشمند عرضه کرده است. 
در ابتدا گفته شد نسخه ۳.۰ Gingerbread اندرویید باید بر روی دستگاه هایی که به لحاظ سخت افزاری قدرتمند هستند سوار شود. اما بر اساس گزارش Eldar Murtazin برای نصب بر روی گوشی به پردازنده یک گیگاهرتزی، ۵۱۲ مگابایت رم و نمایشگر لمسی بزرگ‌تر از ۳.۵ اینچ نیاز دارد. همچنین اگر نمایشگر گوشی بزرگتر از ۴ اینچ است باید کیفیت تصویر در آن ۱۲۸۰ × ۷۶۰ پیکسل به بالا باشد. 
براساس این گزارش، گوگل در نظر دارد این نسخه اندرویید را در دو بخش مجزا روانه بازار کند. یک نسخه از آن با نام ۳.۰ برای گوشی‌های هوشمند پیشرفته ساخته شده است و نسخه دیگر آن برای گوشی‌های هوشمند معمولی به کار گرفته می‌شود.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا